mesures d'emergència
Els grans bancs americans posen a prova les seves mesures d'auxili
JPMorgan Chase, Morgan Stanley, Goldman Sachs i Citigroup han enviat els seus empleats a treballar des les seves cases

A sign outside the headquarters of JP Morgan Chase & Co in New York, in this September 19, 2013 file photo. JPMorgan Chase & Co on October 11, 2013 posted its first quarterly loss under Chairman and CEO Jamie Dimon after a tangle of legal and regulatory probes cost the biggest U.S. bank $7.2 billion. REUTERS/Mike Segar/Files (UNITED STATES - Tags: BUSINESS LOGO CRIME LAW) /
Davant el temor que s’ha generat per la propagació del coronavirus, els grans bancs americans han començat a provar noves mesures d’urgència en cas que hi hagi una catàstrofe sanitària que impedeixi que els treballadors arribin als seus despatxos.
Fonts pròximes han assegurat que JPMorgan Chase, Morgan Stanley, Goldman Sachs i Citigroup són els quatre grups empresarials que han demanat a centenars d’empleats que treballin des de les seves cases «per provar els sistemes informàtics i l’accés a distància» a les seves xarxes internes.
Les grans companyies volen assegurar-se que no s’interromprà el servei si la crisi sanitària s’agreuja i obliga que els empleats no puguin sortir de les llars.
- Un fiasco de 30 milions
- TikTok Polèmica per un vídeo de dues 'influencers' corrent per 'La Florida' amb "olor de kebab": "A l’Hospitalet no fem postureig"
- La casa de l’Eurofighter
- Joan Carles I torna els 4 milions que va demanar per pagar a Hisenda
- Mercat laboral Més d’un milió de catalans té el sou congelat a costa de la reducció de jornada i els sindicats amenacen amb vagues
- En una sentència Les cinc raons per les quals el Suprem va tombar la prohibició del vel islàmic que ara proposa Junts
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Un desenllaç sense sang
- Marta Mitjans: "M’he d’adaptar a l’elit de la manera més humil possible"
- El PSG lidera la Pilota d’Or amb destacada presència del Barça