Trajectes llargs
Vols en llitera, la nova aposta d'Air New Zealand per a la classe turista
El projecte planifica dotar les cabines amb sis lliteres perquè els viatgers puguin descansar per un cost addicional
L’aerolínia Air New Zeland ha revelat aquest dimecres un nou projecte que permetrà als seus usuaris poder viatjar tombat a classe turista durant les rutes de llarga distància. L’empresa de bandera neozelandesa ha explicat que fa tres anys que treballa en el prototip del producte.
«Tenim una enorme quantitat de treball en desenvolupament per buscar innovacions en productes que puguem oferir a totes les cabines. Un dels inconvenients per als viatgers de classe econòmica en vols de llarga distància és que no poden estirar-se», ha explicat el director de mercadotècnia d’Air New Zeland, Mike Tod.
La companyia aèria ha registrat la patent del disseny batejat com a Economy Skynest, que consisteix en un mòdul amb tres lliteres a cada costat, cadascuna de fins a dos metres de longitud per 58 centímetres d’ample. Els llits inclourien llençols, mantes i coixins, a més de cortines per donar privacitat i els viatgers pagarien un cost addicional del seu seient regular per poder utilitzar aquest servei.
We hear you, sometimes you just need to stretch out 😴 Our Economy #Skynest is in development to help make your dreams come true! Who’s ready for a lie down? 💤 pic.twitter.com/1Qmka3YNSq
— Air New Zealand✈️ (@FlyAirNZ) 25 de febrero de 2020
Garantir la seguretat
L’aerolínia ha revelat també que ha fet proves del prototip amb més de 200 passatgers i tripulants, les impressions dels quals han sigut «excel·lents». No obstant, el projecte s’enfronta a alguns desafiaments per obtenir la certificació regulatòria, ja que el disseny té dificultats per garantir la seguretat dels passatgers en cas de xoc, motiu que ja ha frenat altres propostes de seients en el passat.
El cap de programes de l’aerolínia, Kerry Reeves, ha explicat que obtenir la certificació del producte és un desafiament definitiu, fins i tot en comparació amb les seves innovacions anteriors, com l’Economy Skycouch, que permet que una fila de seients de classe turista es converteixi en un sofà després de l’enlairament.
Notícies relacionadesAir New Zealand ha dit que la decisió final sobre el producte es prendrà l’any que ve després que hagi avaluat el rendiment de la ruta Auckland-Nova York, un trajecte de 17 hores i 40 minuts de durada, un dels itineraris amb avió més llargs del món.
Segueix El Periódico a Facebook
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió