Trajectes llargs
Vols en llitera, la nova aposta d'Air New Zealand per a la classe turista
El projecte planifica dotar les cabines amb sis lliteres perquè els viatgers puguin descansar per un cost addicional
L’aerolínia Air New Zeland ha revelat aquest dimecres un nou projecte que permetrà als seus usuaris poder viatjar tombat a classe turista durant les rutes de llarga distància. L’empresa de bandera neozelandesa ha explicat que fa tres anys que treballa en el prototip del producte.
«Tenim una enorme quantitat de treball en desenvolupament per buscar innovacions en productes que puguem oferir a totes les cabines. Un dels inconvenients per als viatgers de classe econòmica en vols de llarga distància és que no poden estirar-se», ha explicat el director de mercadotècnia d’Air New Zeland, Mike Tod.
La companyia aèria ha registrat la patent del disseny batejat com a Economy Skynest, que consisteix en un mòdul amb tres lliteres a cada costat, cadascuna de fins a dos metres de longitud per 58 centímetres d’ample. Els llits inclourien llençols, mantes i coixins, a més de cortines per donar privacitat i els viatgers pagarien un cost addicional del seu seient regular per poder utilitzar aquest servei.
We hear you, sometimes you just need to stretch out 😴 Our Economy #Skynest is in development to help make your dreams come true! Who’s ready for a lie down? 💤 pic.twitter.com/1Qmka3YNSq
— Air New Zealand✈️ (@FlyAirNZ) 25 de febrero de 2020
Garantir la seguretat
L’aerolínia ha revelat també que ha fet proves del prototip amb més de 200 passatgers i tripulants, les impressions dels quals han sigut «excel·lents». No obstant, el projecte s’enfronta a alguns desafiaments per obtenir la certificació regulatòria, ja que el disseny té dificultats per garantir la seguretat dels passatgers en cas de xoc, motiu que ja ha frenat altres propostes de seients en el passat.
El cap de programes de l’aerolínia, Kerry Reeves, ha explicat que obtenir la certificació del producte és un desafiament definitiu, fins i tot en comparació amb les seves innovacions anteriors, com l’Economy Skycouch, que permet que una fila de seients de classe turista es converteixi en un sofà després de l’enlairament.
Notícies relacionadesAir New Zealand ha dit que la decisió final sobre el producte es prendrà l’any que ve després que hagi avaluat el rendiment de la ruta Auckland-Nova York, un trajecte de 17 hores i 40 minuts de durada, un dels itineraris amb avió més llargs del món.
Segueix El Periódico a Facebook
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Procés a Tailàndia La pena de mort s’allunya del cas Daniel Sancho
- Terratrèmol hores abans de l’inici de la campanya catalana Sánchez anul·la la seva agenda i es planteja renunciar després de la investigació a la seva dona
- BCN expandirà el bus a demanda durant els pròxims tres anys
- A tot Espanya Sanitat no pot cobrir 473 destinacions per a MIR
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Hisenda ¿Què és l’IRPF i quins són els trams de la renda el 2021?
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- ‘Fairy ballroom’ Música, fantasia, dansa i burlesque
- LA FESTA DE LES LLETRES Gener i Castillo, els més venuts de Sant Jordi (per ara)