Finestrelles Shopping Centre

AliExpress inaugura una botiga de 1.000 metres quadrats a Barcelona

La plataforma xinesa de comerç electrònic inaugura la seva segona botiga a Europa, ubicada al centre comercial Finestrelles Shopping Centre

aliexpress---cc-finestrelles-1

aliexpress---cc-finestrelles-1

1
Es llegeix en minuts
Europa Press

AliExpress, la plataforma de comerç electrònic del gegant xinès Alibaba, obrirà aquest divendres al públic la seva primera botiga física a Barcelona, la segona d’Espanya i Europa després de la de Madrid, al centre comercial Finestrelles Shopping Centre, a Esplugues de Llobregat (Barcelona). L’objectiu d’aquest nou establiment és ser la «locomotora» del centre comercial, tal com ha explicat aquest dimarts en roda de premsa el director d’Operacions d’AliExpress Espanya, Eduardo Pisa.

AliExpress va obrir a l’estiu la seva primera botiga física a Espanya i Europa a la ciutat de Madrid, al centre comercial Xanadú d’Arroyomolinos. Després de l’esmentat espai de 740 metres quadrats, ara es referma i avança en la seva estratègia omnicanal amb la seva nova botiga a Barcelona. «Barcelona és una de les ciutats més importants per a AliExpress en termes de clients», ha destacat Pisa, que ha afegit que el local es beneficiarà d’una afluència d’1,5 milions d’habitants de la zona.

Notícies relacionades

L’establiment té una superfície de prop de 1.000 metres quadrats, ocupa 33 treballadors i ha suposat una inversió conjunta d’un milió d’euros entre AliExpress, el soci amb qui la firma ha obert el local i les marques. La botiga ofereix principalment productes de tecnologia, però també petits electrodomèstics, articles de llar, cura personal, joguines i ‘wearables’, i allà els consumidors poden provar els productes amb demostracions i zones especialitzades, com la de ‘gaming’ i la de drons.

En total, l’establiment ofereix una selecció de productes de més de 60 marques internacionals, com Huawei, Xiaomi, Samsung, Cecotec, Foreo i Ecovacs, entre d’altres, i ara incorporarà 16 noves marques. De moment, no està previst comercialitzar moda i calçat «en un futur proper», però Pisa ha indicat que la botiga acollirà noves categories adaptant-se a les necessitats del client.

Temes:

Catalunya