amb lliurament a domicili

Cabify s'alia amb Bipi per oferir al seu web cotxes de lloguer sense conductor

El cost del servei a partir de 35 euros diaris apropa el 'rent a car' a usos fora del sector turístic

bipi

bipi

2
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

L’empresa de Cabify ha anunciat la seva aliança amb la plataforma Bipi de lloguer de cotxes, per la qual ofereix en la seva aplicació aquesta opció de lloguer de vehicles a Madrid, Barcelona i València, amb entrega a domicili. Des de l’app de Cabify els usuaris podran accedir, a més d’a vehicles VTC (lloguer de cotxes amb conductor), als plans que ofereix Bipi per llogar un cotxe, per un sol dia, deu o un mes complet, que inclou la gestió integral des del mòbil, així coml’entrega i la recollida del vehicle al mateix domicili. Per menys de 50 euros al dia, els clients poden disposar d’un cotxe de lloguer amb quilometratge il·limitat.

Cabify, com a empresa intermediària per al lloguer de cotxes amb conductor i tres milions d’usuaris registrats, s’endinsa en un ventall de serveis de mobilitat amb perspectives de desenvolupament. L’espanyola Bipi compta amb més de 60.000 usuaris registrats i dona solucions de mobilitat a més de 300 empreses a Espanya. Ampliar aquests serveis a clients particulars pretén elevar la seva implantació i expansió.

Notícies relacionades

Amb aquesta aliança, Cabify ha assenyalat que pretén impulsar noves alternatives a l’ús del vehicle particular “en benefici d’una mobilitat més sostenible” a les ciutats. La diversificació de les firmes VTC com Uber i Cabify és una nova ofensiva en un dels serveis de més projecció en el futur. Fins i tot les firmes de l’automòbil més assentades del mercat estudien la manera de mantenir la seva activitat en el futur sense que això suposi la compravenda directa amb els particulars, la justificació econòmica dels quals és discutible si l’automòbil no es fa servir gaire. El pagament per ús serà la solució de les marques per al futur però la competència s’anuncia ferotge. Totes les marques de cotxes busquen aliances amb diferents ‘start-ups’ o empreses tecnològiques, però corren el risc d’evolucionar d’una manera excessivament lenta.

Superada l’etapa de les fórmules de finançament més o menys creatives (lísing , renting , sharing i d’altres), la proposta del tipus de Bipi amplia el lloguer de cotxes més enllà del sector turístic. El lliurament a domicili elimina un dels frens habituals per fer el salt i s’anuncien preus a partir de 35 euros diaris. Amb un Volkswagen Golf, el preu és de 49 euros per dia amb assegurança a tot risc i franquícia de 300 euros i quilometratge il·limitat. El servei pot apropar-se al gran públic. Si es vol ampliar la cobertura a un tot risc sense franquícia el preu augmenta al ritme de 20 euros diaris més a sumar la tarifa. Cabify obre un nou front, que al costat del ‘rent a car low cost’ d’altres competidors configura un nou marc de desenvolupament que afectarà la indústria de l’automòbil. 

Temes:

Uber Cabify