processos de concentració

Amazon tanca aquest dimecres la plataforma de compres Buyvip

Els equips dels tres països on opera, entre ells Espanya, s'incorporen al gegant de la distribució 'on line'

1
Es llegeix en minuts

Amazon tanca aquest dimecres Buyvip, el club privat de compres 'on line' d'estocs de moda, complements i decoració, per falta de rendibilitat. Passarà a integrar-se en el negoci del gegant del comerç electrònic. És obvi, però no totes les iniciatives de venda electrònica tenen èxit i la tendència a la concentració de l'oferta comercial a internet es plasma especialment en aquesta operació. Gegants com Amazon i Alibaba concentren bona part de l'activitat comercial a internet, i les vetes de mercat especialitzades també registren una elevada competència. En qualsevol cas, la imatge de marca és fonamental.

Buyvip tanca definitivament a Espanya, Alemanya i Itàlia, els països on operava fins ara. La multinacional nord-americana ha subratllat que les plantilles dels tres països seran reubicades en altres departaments de la companyia, segons han informat fonts de la multinacional nord-americana a Europa Press.

Amazon ha explicat que han treballat des del 2010 a "crear una experiència de compra que agradés als clients, oferint un catàleg cada vegada més ampli de productes, funcionalitats innovadores i descomptes atractius". "Malgrat els esforços, aquest negoci segueix sense ser rendible. Buyvip compta amb un excel·lent equip de professionals i els hem ofert a tots un nou lloc de treball que els permetrà continuar desenvolupant la seva carrera a Amazon", han assenyalat des de la multinacional.

Notícies relacionades

Amazon va adquirir la plataforma espanyola l'octubre del 2010. No obstant, des de la seva integració en el gegant nord-americà Buyvip va anar perdent pes davant altres competidors estrangers, com Vine Privee o Showroomprive, que s'han fet un lloc en el mercat.

El setembre del 2012, la plataforma espanyola va canviar de nom per passar a denominar-se Amazonbuyvip i a integrar-se a Amazon, on qualsevol usuari podia accedir a la botiga amb el mateix compte de correu electrònic.

Temes:

Amazon