AEROLÍNIES

¿Com puc reclamar a Vueling?

Les vies per demanar responsabilitats a la companyia a través de la seva web són complexes

jcarbo34531404 barcelona 1 7 2016   colas en el aeropuerto por problemas en160701165639

jcarbo34531404 barcelona 1 7 2016 colas en el aeropuerto por problemas en160701165639 / ROBERT RAMOS

1
Es llegeix en minuts
Olga Grau
Olga Grau

Cap d'Economia

ver +

Un usuari que hagi patit un retard o una cancel·lació amb Vueling primer hauria de reclamar a la companyia aèria directament i, si no rep una resposta satisfactòria, enviar una reclamació a  l'AESA.

Per reclamar a la web de Vueling s'han de seguir els següents passos:

1-Entrar a la pàgina de Vueling i anar a la pestanya superior on posa SOM VUELING i cliclar a sobre. S'obrirà un menú i hem de clicar a la pestanya CONTACTE.

2-En aquesta pàgina que s'obre un menú i s'ha de clicar a ENVIA'NS EL TEU MISSATGE. Aquí s'ha de seleccionar l'opció de PARTICULAR i clicar sobre l'opció queixa.

3-S'obre un menú què ens pregunta sobre quin assumpte volem queixar-nos i hem de triar entre les opcions.

4-Si és retard a l'aeroport dóna l'opció de triar de quantes hores. 

5-Si és de més de dues hores, Vueling dóna l'opció d'omplir un formulari que es desplega a la mateixa web. Aquí s'ha de tenir a mà el codi de reserva del vol (són les lletres en majúscula que apareixen al 'mail' que va enviar Vueling al client quan va comprar el bitllet, per exemple: JJKLMN) i el número de vol que sempre apareix precedit de VY i 4 dígits (és a la targeta d'embarcament).

6-L'usuari hauria de rebre gairebé a l'instant un 'mail' de Vueling on li confirmen la recepció de la queixa i li donen un número d'expedient. És important guardar aquest 'mail'.

Per reclamar a AESA:

1-Entrar a la pàgina web d'AESA al ministeri de Foment. Podrà reclamar si ha tingut un dels següents problemes: vol cancel·lat, vol endarrerit més de tres hores, denegació d'embarcament deguda, per exemple a 'overbooking', o un canvi de classe i la companyia no ha atès els seus drets com a passatger.

2-S'ha de descarregar el formulari per reclamar davant AESA i guardar-lo a l'ordinador (guardar com)

3-S'ha d'omplir i adjuntar-lo a sau.aesa@seguridadaerea.es

Notícies relacionades

4-S'ha de tenir en compte que s'hauran d'adjuntar: una còpia llegible de les comunicacions que hagi mantingut amb la companyia aèria respecte aquest tema i una còpia del seu bitllet d'avió i altres documentació d'interès.

5- En cas que l'informe d'AESA sigui positiu per al passatger però la companyia no l'atengui, podrà acudir a la via judicial, per a la qual cosa l'informe positiu d'AESA li serà de gran utilitat. També ha de saber que el recurs de la via judicial per sol·licitar una indemnització per danys i perjudicis pot executar-lo en qualsevol moment del procés.