EDICIÓ DEL 27 D'ABRIL
"Rajoy fia a un PIB pròxim al 3% la seva recuperació", a la portada d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
El tema destacat de la portada d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA és la revisió a l'alça del PIB d'Espanya, que evitarà a Rajoy haver de portar a terme més ajustos. Els experts desaconsellen, a més, al Govern aprovar noves rebaixes fiscals.
La fotografia de la primera pàgina està dedicada a les víctimes del terratrèmol del Nepal, que intenten sobreviure després que el sisme s'ha endut més de 2.500 víctimes.
Notícies relacionadesLa privacitat a internet i l'ús que de les dades privades dels internautes es fa amb fins comercials, així com la situació en què es troba el Barça, a punt per afrontar la fase decisiva del calendari, són els altres temes de la portada.
El diari destaca també l'article de Jordi Évole, titulat "Te digo trigo por no llamarte..."
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Pronòstic actualitzat L’onada de calor durarà més del previst: arrencarà diumenge i es prolongarà fins com a mínim dijous
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia