Red Eléctrica millora el benefici el 35,7% gràcies als extraordinaris
El negoci recurrent aporta una alça del resultat del 5,4%
Red Eléctrica Corporación va obtenir un benefici net de 717,8 milions d'euros el 2014, xifra un 35,7% superior a la del 2013, segons ha informat la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Aquest resultat s'ha vist afectat "positivament" per l'acord a què s'ha arribat amb Bolívia sobre la indemnització de TDE, l'adquisició dels drets d'ús i l'explotació de la xarxa de fibra òptica d'ADIF i l'impacte de la reforma fiscal.
Eliminant aquests efectes, el benefici de Red Eléctrica va créixer a una taxa del 5,4% pel mayor volum d'actius i de les millores en eficiència operativa i financera, segons ha precisat l'empresa.
Notícies relacionadesEl resultat brut d'explotació (Ebitda) del gestor elèctric va créixer un 6,4% el 2014, fins als 1.385,4 milions d'euros, mentre que el resultat net (Ebit) es va situar en 949,2 milions d'euros, un 5,6% més.
La xifra de negoci de la companyia va augmentar un 5% l'any passat, fins als 1.846,7 milions d'euros, mentre que les inversions realitzades en l'exercici es van incrementar un 60,7%, fins a sumar 957,6 milions d'euros, dels quals 492,6 milions es van destinar al desenvolupament de la xarxa de transport nacional i 433,7 milions a l'acord subscrit amb ADIF.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"