CONCURS DE CREDITORS
El jutge adjudica l'hotel Husa Chamartín a un dels propietaris de Nautalia
Gowaii pagarà 2,25 milions d'euros i es quedarà amb tota la plantilla
El Jutjat Mercantil número 3 de Barcelona, que tramita el concurs de creditors d'Hostaleria Unida, principal societat del grup Husa, ha adjudicat el contracte d'arrendament de l'hotel Husa Chamartín de Madrid al grup turístic Gowaii, propietari de Muchoviaje.com. Aquesta empresa, al capdvant de la qual hi ha Javier Díaz, ja va adquirir a principis d'any junt amb la firma de capital risc Springwater el negoci turístic no relacionat amb creuers de Pullmantur, entre ells Nautalia Viatges i Pullmantur Air.
Gowaii pagarà per l'Husa Chamartín 2,25 milions ros i es quedarà amb la totalitat de la plantilla, 114 treballadors, motiu que ha decantat la balança a favor seu, davant de l'altra proposta de compra, provinent de l'inversor iranià Saeid Mazaheri Taghizadeh, que sols garantia la continuïtat de part dels empleats.
La venda permet reduir l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) d'Husa, que en un principi afectava 369 empleats de tots els centres espanyols de l'empresa, és a dir, 11 hotels i la central de Barcelona. L'objectiu és vendre l'explotació de més hotels al llarg de l'any per reduir encara més el número d'acomiadaments.
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Els vàpers tornen a les platges de BCN després d’un revés judicial