TECNOLOGIES
Vodafone ultima la compra d'Ono
Els fons que controlen l'empresa de cable arriben a un acord verbal amb la britànica
Els fons de capital risc que controlen Ono i l'operador britànic Vodafone han arribat a un principi d'acord per a la venda del 100% del capital de la firma de cable per uns 7.200 milions d'euros, segons fonts del mercat. No obstant, encara estan pendents alguns serrells de l'operació.
En l'import de la venda s'hi inclou el deute, d'uns 3.400 milions d'euros. L'operació està condicionada a l'autorització dels reguladors --la Comissió Nacional dels Mercats i de la Competència (CNMC) o la Comissió Europea--, precisa el diari d'informació econòmica, cosa que endarrerirà la materialització de l'acord durant uns mesos.
La quota de mercat conjunta dels dos negocis, tant en banda ampla fixa com en el mòbil, no suposa cap nivell de concentració alarmant, per la qual cosa no és previsible que els reguladors posin obstacles a la venda.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança