Laboratorios Leti adquireix la majoria d'Univet
L'operació converteix la compradora en soci industrial de referència de la farmacèutica veterinària
Laboratorios Leti ha adquirit la majoria del capital d'Univet, laboratori especialitzat en dermatologia veterinària, líder al mercat espanyol i amb presència a Itàlia, França i Portugal. L'operació, que converteix Laboratorios Leti en el soci industrial de referència d'Univet, s'ha dut a terme per impulsar el desenvolupament de projectes d'investigació i comercialització comunes en el segment veterinari. De totes maneres, les dues companyies operaran de manera independent als mercats.
Univet es va constituir el 2001, al Parc Científic de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Està especialitzat en el diagnòstic i tractament de les malalties cutànies dels animals de companyia. Leti és una empresa biofarmacèutica, especialitzada en al·lèrgia, dermatologia, immunologia, i diagnòstics. La companyia desenvolupa un ambiciós programa de R+D en aquestes àrees.
Alguns dels projectes tindran aplicació al camp de la clínica veterinària. En aquest sentit, destaca una vacuna recombinant contra la Leishmaniasis, desenvolupada per Leti en col·laboració amb el Centre de Biologia Molecular Severo Ochoa, que es troba en fase avançada de desenvolupament. Així mateix, Leti té un potent programa de desenvolupament d'immunoteràpies amb dos al·lèrgens, el mercat del qual lidera a Espanya i Portugal, a més de tenir una important presència en altres mercats internacionals.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura