Les vendes de H&M creixen un 13% al juny

La companyia sueca aconsegueix al juny el seu segon creixement interanual dels últims sis mesos

1
Es llegeix en minuts

La facturació del grup tèxtil suec Hennes & Mauritz (H&M) va experimentar al juny un creixement interanual del 13%, i d'aquesta manera va encadenar tres mesos consecutius d'ascensos, segons ha informat aquest dilluns la companyia escandinava, principal competidora a Europa de l'espanyola Inditex.

Notícies relacionades

No obstant, en termes comparables, en què només compten les dades de les botigues obertes almenys fa un any, la facturació de H&M va augmentar un 3% respecte al juny del 2012.

D'aquesta forma, en valors comparables, la companyia sueca aconsegueix al juny el seu segon creixement interanual dels últims sis mesos, després de registrar taxes negatives entre el gener i el març, avançar un 1% a l'abril i estancar les seves vendes al maig. El 30 de juny, la companyia sueca comptava amb un total de 2.926 establiments a nivell global, davant les 2.596 botigues del juny del 2012.