SEMPRE QUE COSTIN MÉS DE 120.000 EUROS
La Caixa regala un cotxe als joves que comprin pis a Servihabitat
Servihabitat, la companyia de serveis immobiliaris de La Caixa, regalarà un cotxe als joves que comprin un immoble, sempre que siguin menors de 35 anys i que la vivenda formi part de la selecció de pisos realitzada per aquesta empresa, amb preus a partir dels 120.000 euros.
Tots els pisos inclosos en aquesta promoció estan degudament marcats a la pàgina web de la immobiliària de la caixa d'estalvis catalana, i l'oferta estarà en marxa fins al 31 d'octubre.
Des del llançament del nou portal d'internet de Servihabitat, el 12 de juny, s'hi han connectat mig milió d'usuaris únics i s'han visualitzat més de vuit milions de pàgines.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Previsió de finalitzar el 2030 La Generalitat i l’Hospitalet donen llum verda a un projecte de 144 milions per soterrar el tram final de la Granvia