EFECTES DE LA CRISI EN EL TEIXIT EMPRESARIAL

La constructora SEOP va al concurs de creditors

El propietari de la firma també ho és del Racing de Santander

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
MADRID

La constructora SEOP Obras y Proyectos, del Grupo Silver Eagle, propietari del Racing de Santander, va anunciar ahir que ha presentat davant del jutjat mercantil de Madrid una sol.licitud de concurs voluntari de creditors, davant la falta de liquiditat motivada pels "recents impagaments" de clients del sector immobiliari i per l'"enduriment" del sistema financer en les operacions de descompte de la cartera d'efectes.

SEOP, que no va donar a conèixer el seu volum de deute, es converteix així en la primera constructora que recorre al procés d'insolvència després de les eleccions del 9 de març, però segueix els passos del Grupo Contsa i de dues immobiliàries integrades al Grupo Jale. També va estar a punt d'unir-s'hi la immobiliària Habitat, que es va escapar del concurs de creditors in extremis gràcies a un acord amb els bancs creditors.

Notícies relacionades

Els directius de la societat van assegurar que han decidit recórrer a la mesura legal amb l'objectiu de complir de forma ordenada amb les obligacions de pagament amb els proveïdors. Un portaveu de Silver Eagle va assegurar que la situació financera de la filial no afecta la resta del grup i no tindrà relació amb la seva activitat de serveis ni immobiliària, en què col.labora amb Caixa Catalunya a través de dues participades.

SEOP té presència a tot Espanya a través de nou delegacions orientades a la construcció residencial i no residencial, i obra civil.