Del 6 al 22 de juliol
Nits d’Estiu de Cornellà: dates dels concerts i espectacles més destacats
Espais com el parc de Can Mercader, el Castell de Cornellà i la plaça de Catalunya seran escenari de música, cine i activitats culturals a l’aire lliure

Nits d’Estiu és la programació cultural que ofereix durant el mes de juliol l’Ajuntament de Cornellà per dinamitzar les nits: música de tots els estils, cine i activitats culturals a l’aire lliure per disfrutar de diferents espais de la ciutat. Aquest 2022 la programació recupera tots els espais habituals, com el parc de Can Mercader, a més del Castell de Cornellà, la plaça de Catalunya i algunes propostes també en altres places i espais.
Els divendres a Can Mercader s’estrenaran aquesta setmana amb No me pises que levanto chanclas (8 de juliol), precedits de la banda de Cornellà El Mono Azul i el concert de Momo, banda homenatge a Queen (22 de juliol), en aquest cas precedit per l’espectacle de dansa Migrare. El mateix parc acollirà el Can Mercader Festival (dissabte 9 de juliol), una cita ineludible amb el rock principalment dirigit al públic jove.
El Castell de Cornellà acull dimecres i dijous proposades de caràcter «més íntim» i relacionades amb els clàssics, el jazz i la música tradicional. Trobarà el Grup Vocal Zetzania (6 de juliol), el guitarrista Carles Gutiérrez (7 de juliol), la pianista Laura Farré Rozada (13 de juliol), Federico Underground (14 de juliol), Carles Beltran (20 de juliol), l’indie-folk de River Omelet (21 de juliol) i un concert líric amb la soprano Alicia Martínez Bonfill i Irene Aisemberg al piano (28 de juliol).
Prop d’una trentena d’activitats musicals i culturals refrescaran la ciutat durant les NITS D’ESTIU de juliol.
— Què Fer A #Cornellà (@QFerACornella) 5 de julio de 2022
+Info https://t.co/3QNfgXtBce #queferacornella #ajuntamentcornella pic.twitter.com/J2QuZF69YZ
Els dimecres són per al cine: les propostes d’aquest any són Green Book(6 de juliol) i Raya i l’últim drac (20 de juliol) a la plaça de Catalunya, A todo tren: destino Asturias (13 de juliol) i Lady Bird, a la plaça de Sant Ildefons. Les Nits d’Estiu sumen habitualment propostes vinculades a diferents entitats de la ciutat i és el cas aquest any de la presentació del 7è Festival B-Retina (8 de juliol al Castell), el Festival Dansafolk (8 i 16 de juliol), i el concert de la Cobla Maricel (9 de juliol al Castell).
I entre les propostes noves, no es pot perdre el festival de màgia Magic Generation (9 de juliol, al pati de l’escola L’Areny), amb joves mags com Magic Ramy, Rubén Silva, La Maga Game i Magic Pol, conduïts per Davig el Magow. Una altra cita especial serà a l’Espai Cultural La Caldereria, el divendres 15 de juliol, amb les cantautores cornellanenques Carla Collado, Marta Gin i Laura West, a més dels veterans Muyayo Rif.
Notícies relacionadesFinalment, Manu Guix porta el seu nou disc, ‘Moments’, a la plaça de l’Església, el 16 de juliol, i el dia 22 de juliol la plaça de Sant Ildefons acollirà el I Festival Sanil de Sound, amb propostes de cultura urbana (concerts, tallers i exhibicions de dansa urbana i muralisme).
Llegeix totes les notícies de Cornellà de Llobregat a EL PERIÓDICO Cornellà
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»