ROBATORI DE SMARTPHONES
Els Mossos busquen uns lladres que han buidat dues botigues de telefonia mòbil al Baix Llobregat
El primer assalt s'ha produït a la una de la matinada a Esparreguera i, el segon, una hora i mitja després a Cornellà de Llobregat

Un ciutadà parla per telèfon aquest dimecres al migdia davant l’aparador destrossat de la botiga de telefonia mòbil de la Rambla d’Anselm Clavé de Cornellà. /
Els Mossos d'Esquadra busquen uns lladres que han atracat dues botigues de telefonia mòbil aquesta matinada. La primera ha estat en una botiga Movistar d'Esparreguera, a la una, i la segona, en un local de Vodafone a Cornellà de Llobregat, a dos quarts de dues.
Els investigadors treballen amb la hipòtesi que han estat els mateixos en els dos casos. Els atracadors han accedit als establiments aixecant les persianes metàl·liques i destrossant el vidre amb algun objecte contundent.
Una vegada a dins, han robat tots els telèfons mòbils ('smartphones') que han trobat i han fugit.
Notícies relacionadesEls empleats del local de Cornellà, situat a la Rambla d’Anselm Clavé, han obert al públic i atenen els clients amb la persiana abaixada per tapar el forat del vidre exterior.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE