Del 16 al 18 de setembre
DFactory Barcelona acollirà el Global AM Hubs Summit, la gran trobada de la Fabricació Additiva a Europa
Reunirà més de 20 hubs i organitzacions de fabricació additiva de tota Europa, juntament amb líders industrials, experts, associacions, universitats i institucions que estan liderant la transformació de la fabricació avançada
Addliance, la nova aliança europea de hubs d'impressió 3D, creada per vertebrar un marc estable i col·laboratiu que impulsi l'adopció d'aquestes tecnologies, realitzarà el seu llançament oficial en aquest esdeveniment

DFactory Barcelona acollirà el Global AM Hubs Summit, la gran trobada de la Fabricació Additiva a Europa /
DFactory Barcelona, l'ecosistema d'indústria 4.0 de referència internacional impulsat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), acollirà del 16 al 18 de setembre la primera edició del Global AM Hubs Summit, el gran fòrum internacional i punt de trobada de la Fabricació Additiva a Europa. Es tracta d'un esdeveniment pioner internacional que reunirà els principals líders, organitzacions, hubs, associacions i entitats de l'ecosistema de la Fabricació Additiva (impressió 3D), a més de multitud d'empreses proveïdores de tecnologia de tot l'espectre de la cadena de valor de la indústria de la fabricació additiva.
La celebració del Global AM Hubs Summit, que comptarà amb el suport del CZFB com a partner institucional de l'esdeveniment, suposarà el llançament oficial d'Addliance, la nova aliança europea de hubs europeus d'impressió 3D. Addliance té com a principal missió vertebrar un marc internacional estable i col·laboratiu que impulsi l'adopció d'aquestes tecnologies, i està promoguda per entitats, organitzacions, entitats i institucions sectorials de tota Europa.
La celebració del Global AM Hubs Summit marcarà un fita en reunir per primera vegada més de 20 hubs i organitzacions de fabricació additiva de tota Europa, juntament amb líders industrials, experts, associacions sectorials, universitats i representants institucionals que estan liderant la transformació de la fabricació avançada. En aquesta primera edició comptarà amb un enfocament integral centrat en les persones, el planeta i la prosperitat i tractarà temes clau com l'impacte de la fabricació additiva en diferents sectors d'activitat (salut, mobilitat, defensa, sostenibilitat...), el desenvolupament de talent i formació especialitzada, la cooperació transfronterera o el paper de les tecnologies additives en la resiliència i competitivitat industrial d'Europa.
Punt de trobada de la indústria 4.0
El delegat Especial de l'Estat al Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), Pere Navarro, ha comentat que “estem molt satisfets que DFactory Barcelona sigui el lloc de trobada d'aquesta primera reunió i aquest important fòrum internacional que congregarà els principals ecosistemes d'impressió 3D i de fabricació additiva d'Europa. Es tracta d'un fita històrica que permetrà, a través d'aliances públic-privades, projectar una visió compartida del paper transformador de les tecnologies additives a la indústria, i tot això passarà a Barcelona, concretament al DFactory”.
Notícies relacionadesPer la seva banda, Blanca Sorigué, directora general del CZFB, ha afegit que "la celebració d'un esdeveniment internacional tan important com el Global AM Hubs Summit reafirma el DFactory Barcelona com l'ecosistema d'indústria 4.0 de referència a Europa i la catedral de la transformació digital de la indústria".
El Global AM Hubs Summit, a més d'un complet programa de conferències amb sessions de debat, taules rodones i presentacions, també comptarà amb demostracions en viu i experiències pràctiques per conèixer de prop el potencial de les tecnologies additives. Igualment disposarà d'un Application & Technology Showroom al DFactory Barcelona, on les principals empreses del sector exposaran les seves solucions, materials, softwares, demostracions i casos d'èxit reals d'aplicació d'AM en diferents àmbits. L'esdeveniment també presentarà diferents activitats de networking institucional i industrial, així com un programa de visites a centres d'excel·lència i empreses innovadores de l'ecosistema de fabricació additiva a Catalunya.
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Famosos Victoria Beckham (51 anys) humanitza David al llit: «El meu marit ronca i jo he de fer servir taps»
- La capital europea més infravalorada és també la més barata per a un viatge de tardor: vols i allotjament per poc més de 20 euros
- L’oli d’oliva costa ara el doble que el 2021 i la meitat que el 2024
- Catalunya impulsa un fons públic de 285 milions per a ‘start-ups’ de ciència