Vuelta a Espanya 2023
Etapa 16 de la Vuelta a Espanya, en directe
La jornada, de només 120 quilòmetres i que recorre terres càntabres, parteix des de la platja de Liencres i finalitza a l’alt de Bejes, una ascensió curta però exigent

La Vuelta a Espanya torna amb la 16a etapa, de les anomenades ‘monoport’, una jornada sense gaires dificultats per Cantàbria fins al seu final a la pujada a Bejes, un alt considerat de segona categoria, molt curt però molt dur, que obre la tercera i última setmana de carrera.
Com el port, de menys de 5 km d’ascensió, l’etapa també és molt curta perquè amb prou feines compta amb 120,1 km des de la sortida a la platja de Liencres fins a l’arribada al port de la comarca de Liébana.
El pilot encara aquesta etapa com va sortir del Pirineu, és a dir, amb el Jumbo copant el podi amb tres corredors. El líder, sorprenent però sembla que sòlid, és Sepp Kuss, habitual gregari de luxe, i està escortat pels que, en principi, haurien de ser els seus líders: Primoz Roglic i Jonas Vingegaard, a 1.37 i 1.44 respectivament.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya