Aires mediterranis
Tela Marinera: menjant a peu de iot
Aquest restaurant de Badalona proposa una carta cuidada amb bon producte de proximitat que va més enllà dels plats amb sabor de mar. I això que té vistes als barcos del port esportiu

Si no tens barco i tens gana, sempre pots anar al Tela Marinera, a l’Hotel Marina Badalona, al costat del port esportiu. I no només perquè dinaràs o soparàs a peu de iot, sinó perquè serà en un entorn d’allò més nàutic, ja que la seva elegant decoració s’ha inspirat en els barcos que repunten el paisatge d’aquest nou establiment.
Així que, entre fustes i tonalitats blaves i amb una llum (si hi vas de dia) que inunda el diàfan interior i la terrassa, podràs tastar els plats del xef Dídac Alcoriza. Molts dels plats, només faltaria, fan gust de mar, com les vieires a la planxa i el morro de bacallà, per posar dos exemples.
Arrossos a la llauna
També hi ha arrossos a la llauna, que els demana el cos en aquest entorn: negre amb xipirons i allioli d’alga, de gambes vermelles i sípia del Maresme, de llamàntol... Però compte també amb les carns, com l’excel·lent tataki de vedella i la galta a baixa temperatura.
Notícies relacionadesPlats d’aires clàssics, de soca-rel catalana, però amb presentacions i tocs moderns. I sempre elaborats amb productes de proximitat: peix fresc de la llotja, verdures d’horts ecològics pròxims, ous de gallines en llibertat, carns de Girona, pans fets amb massa mare i farina ecològica...
A l’hotel també hi ha La Vermutería, un racó on anar de tapes de manera més informal i assequible a peu de carrer, i El Fanal, a la planta 14, on es pot prendre alguna cosa amb vistes de 360 graus. Abans que acabi l’any obrirà un restaurant d’alta volada a la tercera planta que pretén convertir-se en la referència gastronòmica de la ciutat. Aquest objectiu sí que és tela marinera.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Antic institut B-9 Albiol seguirà endavant amb el desallotjament del gran assentament de Badalona amb tuberculosi, ja que els casos «no són contagiosos»
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Assetjament escolar "A 5è de Primària el nostre fill ens va dir que volia tirar-se a la carretera perquè no volia tornar a l'escola"
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Estudi de l’Institut de Salut Carlos III El soroll és el contaminant que més afecta els nens: els experts apressen a limitar el trànsit al voltant de les escoles
- ACTUALITAT BLAUGRANA Tractament conservador per al genoll de Gavi, de moment
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Trànsit aeri Barcelona-el Prat firma el millor estiu de la seva història amb més de 16,5 milions de passatgers entre el juny i l’agost