On Catalunya
Mos i vots
Un concurs per coronar la millor tapa de xiringuito
Els clients podran puntuar, fins al 28 d’agost, les creacions dels establiments de les platges catalanes després d’haver-les provat
Els establiments situats a les platges del litoral català podran competir pel premi a la millor tapa de l’estiu. En aquest concurs, els consumidors podran votar per la millor creació a través de la pàgina web lamillortapadexiringuito.gastronosfera.com, on podran veure les propostes de cada un dels xiringuitos i puntuar-les, després d’haver-les provat.
Les votacions estaran obertes al llarg de tot l’estiu, fins al pròxim 28 d’agost, i les persones que participin en les valoracions entraran en el sorteig d’un val de 250 euros per consumir en un dels xiringuitos de l’acció.
Cinc finalistes
Notícies relacionadesEls creadors de les cinc tapes més votades es convertiran en els finalistes de La Millor Tapa de Xiringuito, que seran anunciats el 6 de setembre.
La gran final d’aquest concurs, que convoca Damm Lemon, tindrà lloc el 3 d’octubre a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, en un esdeveniment on els cinc finalistes seleccionats pel vot popular hauran de preparar la tapa en directe. Un jurat professional escollirà la millor tapa i proclamarà el guanyador de la primera edició del concurs, que rebrà 1.000 euros i un cap de setmana a Eivissa.
- Barcelona, protagonista El Matinée Easter Weekend, epicentre gai de primavera
- TELEVISIÓ I MAS Els enemics de la ràdio
- Apunt ¿Demanem a Márquez que ho deixi?
- Un llibre de futbol tan original com sorprenent ‘El gol de mi vida’, el futbol dibuixat en primera persona
- Sorpresa majúscula a bòsnia Itàlia i Lewandowski no seran al Mundial l’estiu que ve
