BONS AMANIMENTS
Lomo Bajo: com preparar un bistec tàrtar perfecte
La websèrie 'Cata mayor', amb Pau Arenós, s'endinsa en el món de les carns en companyia del xef Carles Tejedor
¿On menjar un bistec tàrtar de primera? ¿Com s’ha de preparar perquè els convidats a un sopar o dinar casolà saltin d’alegria i cridin el nom de la cuinera o el cuiner domèstic en veu alta?
La websèrie gastronòmica ‘Cata Mayor’‘Cata Mayor’ entra en un dels restaurants de Barcelona on més coneixement carni atresoren, desdoblat en dos llocs: Lomo Bajo (a la planta baixa, per descomptat) i Lomo Alto (a la primera).Lomo BajoLomo Alto Els dos espais els dirigeix el cuiner Carles Tejedor, que en els últims anys s’ha especialitzat en les maduracions extremes, amb canals de bou penjades durant més d’un any en una cambra amb la temperatura i la humitat controlades.
Notícies relacionadesEl periodista Pau Arenós Pau Arenósatén les explicacions de Carles, que li ensenya les neveres de la casa, on pengen espectaculars peces de boví. A la cuina, el xef prepara tres tàrtars de tres races i edats diferents. Consells sobre com tallar i com barrejar. ¿Quin guanyarà? Davant del dubte, la resposta sempre és: ¡més picant! Asseguts a Lomo Bajo, decidiran quina és la preparació victoriosa. ¿A algú li ve de gust, a més, un entrepà de tàrtar?
Barcelona té un gran nombre de restaurants especialitzats en carns, on sadollar la més primitiva de les passions gastronòmiques. I Lomo Bajo/Lomo Alto és probablement el millor.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels