Equipaments públics
El cementiri de Castelldefels tindrà un espai dedicat al dol perinatal
Les obres d’ampliació del cementiri començaran a partir del 7 de novembre

L’Ajuntament de Castelldefels (Baix Llobregat) crearà un espai col·lectiu dedicat al dol per mort gestacional, perinatal i neonatal. Així ho ha anunciat aquesta setmana el consistori del Baix Llobregat, que ha remarcat que aquest lloc es realitzarà al mateix temps que es porta a terme l’ampliació del cementiri.
Així, des del consistori assenyalen que aquestes obres es realitzaran a partir del 7 de novembre. «És important poder oferir als pares i mares un espai que ajudi ajudin en l’elaboració del duel», comenten des de l’Ajuntament de Castelldefels.
Amb aquesta mateixa idea, són cada vegada més nombrosos els ajuntaments que, compromesos amb el fet, doten el municipi d’un espai de reconeixement per les pèrdues perinatals, gestacionals i neonatals per «fer extensiu aquest reconeixement social».
Notícies relacionadesPrecisament, el dissabte 15 d’octubre es va commemorar el Dia Internacional de la mort gestacional i perinatal.
Llegeix totes les notícies de Castelldefels a EL PERIÓDICO Castelldefels
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança