Les regatistes italianes del Luna Rossa s’imposen en la primera edició

Las mujeres del Luna Rossa Prada Pirelli con el trofeo tras ganar la Copa América femenina. /
Barcelona quedarà gravada per sempre en la història de la Copa Amèrica de vela per haver impulsat la primera edició de la competició femenina, i ahir l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, va voler emfatitzar la importància d’aquesta fita en la cerimònia de l’entrega del trofeu a les vencedores d’aquesta competició, les italianes del Luna Rossa Prada Pirelli.
"La Puig Women’s America’s Cup és el símbol de la conquesta, de la igualtat, de l’empoderament de la dona en l’esport. El que heu fet inspirarà moltes joves, perquè vegin que per a les dones esportistes no hi ha límits", va afirmar Collboni en l’acte celebrat al Race Village del Moll de la Fusta. "Aquesta és la regata que marcarà un abans i un després en la història de la Copa Amèrica i Barcelona hi ha deixat un llegat", va afirmar.
En aquest ambient festiu i de celebració, les regatistes italianes del Luna Rossa Prada Pirelli van fer acte de presència a l’escenari i van alçar el trofeu. "Encara no ens ho creiem, significa molt per a nosaltres celebrar aquest trofeu", va assegurar emocionada la timonera italiana Giulia Conti.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán