Les regatistes italianes del Luna Rossa s’imposen en la primera edició

Las mujeres del Luna Rossa Prada Pirelli con el trofeo tras ganar la Copa América femenina. /
Barcelona quedarà gravada per sempre en la història de la Copa Amèrica de vela per haver impulsat la primera edició de la competició femenina, i ahir l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, va voler emfatitzar la importància d’aquesta fita en la cerimònia de l’entrega del trofeu a les vencedores d’aquesta competició, les italianes del Luna Rossa Prada Pirelli.
"La Puig Women’s America’s Cup és el símbol de la conquesta, de la igualtat, de l’empoderament de la dona en l’esport. El que heu fet inspirarà moltes joves, perquè vegin que per a les dones esportistes no hi ha límits", va afirmar Collboni en l’acte celebrat al Race Village del Moll de la Fusta. "Aquesta és la regata que marcarà un abans i un després en la història de la Copa Amèrica i Barcelona hi ha deixat un llegat", va afirmar.
En aquest ambient festiu i de celebració, les regatistes italianes del Luna Rossa Prada Pirelli van fer acte de presència a l’escenari i van alçar el trofeu. "Encara no ens ho creiem, significa molt per a nosaltres celebrar aquest trofeu", va assegurar emocionada la timonera italiana Giulia Conti.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança