Investigació dels Mossos i la DGAIA
Un nen de 12 anys apunyala una companya en un institut de l’Hospitalet
Un grup de psicòlegs s’han desplaçat al centre per prestar atenció d’urgència i brindar assessorament
Un nen de 12 anys va apunyalar aquest dilluns amb una arma blanca una companya de classe a l’institut Rubió i Ors de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès), al barri de Can Serra, segons ha pogut saber aquest diari.
Els fets van passar sobre les deu del matí, quan el centre va alertar els Mossos d’Esquadra dels fets i la víctima va ser traslladada a un centre hospitalari en estat lleu. La policia catalana ha obert diligències i s’han fet càrrec de la instrucció, que serà entregada a la Direcció General d’Atenció a la Infància i Adolescència (DGAIA) perquè faci el procediment administratiu oportú, ja que, com que l’autor té 12 anys, és inimputable.
A més, l’equip de psicòlegs del programa ‘Benestar per estar bé’ de la Generalitat i professionals de la Unitat de Suport a l’Alumnat en Situació de Violència (USAV) s’han desplaçat a l’institut per prestar atenció psicològica d’urgència i brindar assessorament. Per la seva banda, des del Departament d’Educació han explicat que tant el mateix departament, els ServeisTerritorials i la Inspecció Educativa estan «fent seguiment d’aquest cas».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)