Collboni presumeix del suport de Custo Dalmau i veterans de la moda de Barcelona
El ministre Miquel Iceta acompanya el candidat en una trobada preelectoral organitzada per la plataforma Bo per Barcelona
El ‘DAFO’ de Jaume Collboni
El mes que ens espera fins a les eleccions municipals: sis dates clau

L’alcaldable socialista Jaume Collboni ha exhibit aquest divendres el suport d’alguns dels noms més veterans de la moda de Barcelona, com el dissenyador Custo Dalmau i el seu germà David Dalmau, Oscar León, Pilar Pasamontes, Sergi Jasanada i Alex Estil·les. Han protagonitzat una trobada a l’espai cultural Bruc Strasse, a la qual ha assistit també el ministre de Cultura i Esports Miquel Iceta (PSC).
La cita la impulsava Xavier de Balaguer, fundador de l’agència Concept Agency i membre de la plataforma de suports externs a Collboni, ‘Bo per BCN’, que integra un centenar de personalitats de la ciutat. La trentena de professionals assistents aquest divendres han expressat el seu suport al candidat i li han desitjat sort a les urnes, just un mes abans de les eleccions municipals del 28 de maig. Custo no ha pogut assistir en persona i el seu germà l’ha representat i s’ha fotografiat amb Collboni.
Custo Dalmau ja s’havia significat a favor del PSC barceloní al donar el seu suport públicament a Jordi Hereu el 2007. El modista va crear la marca Custo Line amb el seu germà el 1980 i la va fer evolucionar el 1996 per convertir-la en Custo of Barcelona, amb què li va arribar la fama internacional. Estil·les és el seu cap de comunicació. Pasamontes està vinculada a l’escola IED Barcelona i a la sectorial ModaFAD, mentre que Jasanada és un reconegut fotògraf de moda independent i les samarretes de missatges manuscrits de León són un clàssic de la passarel·la 080 Barcelona Fashion.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Ciència Un test pioner creat a Catalunya permetrà predir l’Alzheimer
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez
-
Ofert per
- Cristina Maragall: "Prevenir l’Alzheimer és més important que curar-lo"
- El memorial als afusellats del Camp de la Bota arriba amb vuit anys de retard
- TRANSPORT PÚBLIC Suspesos els trens AVE entre Madrid i Barcelona per un incendi proper a la via
- Aquest cap de setmana L’arribada d’un front polar aquest cap de setmana provocarà un descens tèrmic de fins a 10 graus i donarà pas a la tardor de forma abrupta
- Meteorologia Catalunya activa l’alerta del pla Inuncat per la previsió de fortes pluges diumenge
- Proposta de sentència L’advocat general de la UE donarà a conèixer les seves conclusions sobre l’amnistia el 13 de novembre
- FUTBOL Daltabaix amb el límit salarial del Barça: LaLiga el rebaixa en més de 100 milions d’euros