Locals plens
Marisqueries, discoteques i copes: la tornada del Mobile massiu anima la nit de Barcelona
Locals de la ciutat s’omplen un dia feiner d’hivern pel congrés de mòbils
El Mobile World Congress 2023 ha tornat a deixar estampes prepandèmia a Barcelona, com marisqueries plenes i cues en discoteques una nit hivernal entre setmana. Malgrat no arribar encara a la xifra de visitants del 2019, la recuperació de la presencialitat massiva s’ha traduït en un visible increment de consum per a negocis de restauració i oci. Els dies més forts d’aquesta edició en reserves i impacte econòmic són dilluns i dimarts, mentre que la resta de jornades es difumina més la despesa dels assistents.
Aquest dimarts, com mostra aquest complet reportatge fotogràfic d’EL PERIÓDICO, podien veure’s a la capital catalana grups de congressistes a les taules de múltiples negocis de la capital. Restaurants tradicionals i moderns de la ciutat, com el Salamanca, el Bosque Palermo, El colmado, Jacqueline o 4 latas Granados lluïen taules atapeïdes. Els cambrers anaven amunt i avall servint menges de categoria, des de paelles fins a desconstruccions gastronòmiques. També es van deixar veure esdeveniments privats, que la resta de l’any escassegen entre setmana. El restaurant Tracatrá, per exemple, tancava al públic general per acollir una festa privada organitzada per l’empresa Digital Virgo i amb la música en viu de Fran Asensio Trío. Com a anècdota, en la Barceloneta va poder veure’s a més algun congressista indisposat a l’exterior d’un restaurant.
Copes, discoteques... i el Bagdad
Notícies relacionadesDesprés de menjar bé, alguns van continuar la ruta amb una copa en un local nocturn com el bar musical Diobar o fins i tot a la fresca en una terrassa, per exemple a la plaça de les Olles del Born. Els més noctàmbuls fins i tot van optar per anar de discoteca: com mostren les fotografies, l’ambient als locals Opium, Shoko i Pachá era de temporada alta sent encara ple hivern i un dimarts.
Precisament a la zona del Port Olímpic podien veure’s cues de taxis preparats per portar els congressistes de tornada al seu allotjament. També n’hi havia davant el Casino de Barcelona. I en un altre clàssic de les gresques de Ciutat Vella: xòfers privats feien guàrdia davant la sala de porno shows Bagdad.
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Requeriment de la UE Hisenda té pendent que milers d’autònoms puguin facturar sense IVA
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Equipament BCN assumeix 250.000 € per les obres a la Biblioteca García Márquez
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- BARÒMETRE SANITARI Més del 60% dels espanyols amb assegurança privada trien la sanitat pública quan es tracta d’una malaltia greu
- Infraestructures El Govern reactiva el projecte d'allargar la C-32 fins a Lloret de Mar
- MATERNITAT Investigadors espanyols desenvolupen el primer test molecular per predir el risc de preeclàmpsia primerenca en l’embaràs
- CAMÍ DEL CLÀSSIC Flick respira una mica amb l’‘efecte Fermín’
- Rosalía plora en escoltar l’Escolania de Montserrat cantar el Virolai