Mobilitat
Incidències de trànsit i transport públic a Barcelona, avui dilluns 6 de febrer
El servei TransMet de l’ATM detalla l’estat del servei a la xarxa metropolitana i la seva evolució al llarg del dia
Així està el trànsit de Barcelona
Els patinets ja no poden pujar al transport públic
El Saigon diari de la mobilitat a Barcelona

Les alteracions en el transport públic i les incidències de trànsit són un maldecap per a milers de persones que es desplacen cada matí en hora punta a la Barcelona metropolitana. Avaries, accidents, congestió i obres sorprenen la ciutadania amb independència de la modalitat escollida per viatjar.
Per això cada jornada laborable TransMet, el Centre de Gestió de la Informació del Transport de la Autoritat del Transport Metropolità (ATM), informa de l’estat del servei a través de Telegram i de les principals emissores de ràdio.
Aquest dilluns 6 de febrer no s’han registrat afectacions en l’inici del dia
Notícies relacionadesL’evolució i resolució de les incidències es pot consultar tant al Mapa Continu del Trànsit del SCT com en el missatge de Telegram que TransMet actualitza regularment durant el dia.
L’estat del trànsit a Barcelona i els seus accessos també es pot consultar en aquest mapa a temps real.
Trànsit Trànsit a Barcelona Transports TMB - Transports Metropolitans de Barcelona AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
- Exclusiva Mamarazzis Gerard Piqué «està molt enfadat» perquè els seus fills comencin el col·le a Miami l’11 d’abril
- Succés Els Mossos investiguen si una parella va mantenir incomunicats els seus fills durant anys
- Òbit Mor Ricard Julià, impulsor del Carnet Jove
- Gestació subrogada Bertrand Ndongo la fa ben grossa amb Ana Peleteiro: «Que demani les factures de tot el que els va costar portar-la fins a Espanya»
- Contaminació Xavier Trias diu que els cotxes «no tenen res a veure» amb el canvi climàtic
- FUTBOL La contracrònica de l’Elx-Barça: Ansu Fati s’allibera, Gavi posa l’ànima i Lewandowski, els gols
- A Astúries L’enorme tragèdia que va evitar en Dámaso, el guàrdia civil atropellat a Pravia: «S’hauria emportat el pilot de ciclistes per davant»
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 2 d’abril del 2023
- Conflicte a l’est Guerra Rússia-Ucraïna, avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Moment històric als EUA L’hora de la justícia per a Trump