Àrea Metropolitana de Barcelona
Els patinets elèctrics podran aparcar gratis als Bicibox a partir de febrer
L’AMB vol «afavorir la intermodalitat» mentre estigui en vigor la prohibició d’entrar amb aquests vehicles al transport públic

L’Àrea Metropolitana de Barcelona permetrà que els patinets i altres vehicles de mobilitat personal aparquin a partir del dimecres 1 de febrer en els mòduls del Bicibiox, el servei metropolità d’aparcaments gratuïts per a bicicletes.
El vicepresident de Mobilitat, Transport i Sostenibilitat de l’AMB, Antoni Poveda, va aprovar divendres el decret que prohibeix l’accés temporal dels patinets al transport públic, i que facilita l’estacionament d’aquests vehicles al Bicibox, ha informat l’AMB en un comunicat aquest dissabte.
Poveda ha destacat que l’objectiu és «afavorir la intermodalitat» amb el transport públic metropolità mentre estigui en vigor la prohibició temporal d’accés d’aquests vehicles al transport públic.
Notícies relacionadesPer utilitzar el Bicibox és necessari que els usuaris estiguin donats d’alta i tinguin el vehicle registrat en el servei, que actualment compta amb 19.488 usuaris i 2.453 places.
Funciona en diferents formats: en mòduls al carrer, en aparcaments de gran capacitat a prop d’estacions de tren, en estacions de metro i en locals a peu de carrer. Pots veure on es troben les estacions Bixibox aquí.
Barcelona Transport públic Transports Patinets elèctrics Patinets AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se