Descomptes de fins a un 80%
Radical Market Barcelona 2022: Arriba el millor ‘outlet’ temporal de Catalunya
L’esdeveniment se celebra a la Fira de Montjuïc durant tres dies

A les portes de Nadal i coincidint amb el cap de setmana després del pont, arriba una cita clàssica a Barcelona: el Radical Market!, una fira de descomptes que se celebra des d’aquest divendres dia 9 i fins diumenge a la Fira de Barcelona, a Montjuïc.
Els cartells que anuncien l’esdeveniment porten un parell de setmanes penjats als fanals i pals de tota la ciutat, des de Sarrià-Sant Gervasi fins a Ciutat Vella: la publicitat ofereix descomptes des del 60 fins al 80% en determinats articles de primeres marques. I l’entrada costa només 2,5 euros i és gratuïta per als menors de 12 anys.
Els descomptes s’aplicaran a milers d’articles de roba, calçat, cosmètica, llar, accessoris... i és el lloc ideal per aconseguir les últimes compres de Nadal.
Oferta gastronòmica
Notícies relacionadesLa cita, que l’any passat es va celebrar després de dos anys sense fer-ho per culpa de la pandèmia de covid, se celebrarà en horari ininterromput de 10 a 22 hores durant els tres dies. I per pal·liar la gana, ofereix una varietat de gastronomia en ‘food trucks’ –furgonetes amb menjar– situades a la «zona exterior», segons publicita l’organització.
En aquest ocasió, hi haurà un espai dedicat a dissenyadors locals amb més d’una vintena de marques emergents al costat de les de grans firmes.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032