Pròxim tràmit, dimecres
ERC votarà en contra del pressupost de Barcelona
El líder dels republicans a l’Ajuntament, Ernest Maragall, assegura que el govern de Colau i Collboni «s’ho ha guanyat a pols»

ERC ha anunciat aquest dilluns que votarà en contra de la tramitació del pressupost de Barcelona del 2022. Segons ha explicat el líder del grup republicà a l’Ajuntament, Ernest Maragall, dimecres diran ‘no’ a l’aprovació inicial del pressupost, tràmit que es votarà en la Comissió d’Economia del consistori.
«Votarem ‘no’ amb absoluta convicció i responsabilitat», ha dit en una atenció als mitjans de comunicació. Maragall, que ja havia avançat la possibilitat de donar el ‘no’, ha afirmat que el govern de Colau i Collboni «s’ho ha guanyat a pols» pels «incompliments» i el «menyspreu als barris» en els últims dos anys. A més, també ha parlat de «falta d’horitzó». Per això, el republicà creu que cal enviar un missatge explícit de «distància» i «disponibilitat». «Nosaltres estem preparats», ha dit.
Votació al desembre
En cas que l’aprovació inicial superi el tràmit a la Comissió d’Economia d’aquest dimecres –fa falta majoria simple–, l’aprovació definitiva no es votarà fins al plenari del mes de desembre.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima