Dubtes d’higiene
Viver de bolets en un tren de Rodalies
La troballa d’uns bolets al sostre d’un vagó de l’R1 posa en entredit les tasques de neteja de Renfe

Una usuària de Rodalies de Renfe ha compartit aquest dijous unes fotos en què es poden veure bolets sortint de la part superior del tren. Això ha generat dubtes entre els usuaris sobre la neteja i higienització dels trens.
Una preguntita a @rod1cat no me pasan una inspección de sanidad? En fin… pic.twitter.com/c45wm4xwPZ
— Arantxa (@aran_garci) 14 de octubre de 2021
Arantxa García Pérez ha denunciat a Twitter que, mentre era a l’últim vagó d’un R1 direcció Arenys de Mar (109M), ha pogut evidenciar la falta d’higiene del vagó per uns bolets que en sortien de la part superior.
Notícies relacionadesRodalies, a través del compte que té a Twitter, ha demanat a la usuària que facilités una estació de passada, hora i destinació per comunicar-ho i poder, així, resoldre el problema. No obstant, l’Arantxa, que els ha facilitat la informació, ha afegit: «No hauríeu d’encarregar-vos d’aquest cadàver a l’armari, sinó preocupar-vos per la higiene en general, perquè és vergonyós. Doneu importància a això també, perquè ves a saber com deuen estar els altres i no ho sabem...».
Tot i que Rodalies ha informat que comunicarà el problema i la queixa de l’Arantxa al departament encarregat, els comentaris i crítiques per la falta d’higiene als vagons ha anat augmentant a Twitter. No obstant, també hi ha hagut tuitaires que han posat en dubte que la denúncia de l’Arantxa fos certa, qüestionant el que podria ser «una broma pesada».
- a múrcia Manolo el del Bombo pateix el robatori del seu famós tambor: "Estic desfet"
- La Hispano Igualadina (Monbus) tornaria a guanyar la polèmica línia d’autobús entre Manresa i Barcelona
- Mor 'Manolo el del Bombo' als 76 anys
- CELEBRACIONS ¿Quan és el Dia de la Mare 2020? Dates de tots els països
- Díaz assegura que aquest Primer de Maig serà l'últim amb una jornada laboral de 40 hores