noves mesures
Barcelona amplia fins a 230 l'equip d'agents cívics per combatre la pandèmia
L'activitat informativa serà especialment intensa als districtes que han registrat més nous contagis
L’Ajuntament de Barcelona ha ampliat fins a 230 els agents cívics i informadors presents al carrer per lluitar contra la Covid-19, especialment alsdistrictes en què s’estan registrant més casos positius en les últimes setmanes.
L’activitat d’aquests agents cívics serà especialment intensa als districtes de Sants-Montjuïc, Eixample, Horta-Guinardó, Nou Barris, Sant Andreu i Ciutat Vella, i es coordinaran amb el programa municipal Barris Bon Desconfinament que s’aplica des de fa mesos, ha informat l’ajuntament en un comunicat aquest dissabte.
Els agents informen els barcelonins de les mesures higièniques de protecció i distància necessàries per evitar contagis i recorden l’obligatorietat de portar la mascareta posada.
Aquests equips inclouen personal de mediació per quan fa falta transmetre els missatges de seguretat en altres idiomes.
Campanya per a gent jove
L’Ajuntament de Barcelona treballa, segons ha anunciat en el comunicat, en una campanya de comunicació específica per a la gent jove, ja que bona part dels nous contagis s’estan produint entre la població que té entre 25 i 44 anys.
Els serveis de neteja també han incrementat la freqüència de desinfecció de contenidors d’escombraries i voltants d’equipaments sensibles com hospitals, residències o places públiques.
Notícies relacionadesEl consistori ha activat des de principis d’aquest mes de juliol 28 menjars a domicili (23 l’última setmana) i serveis diversos a 164 persones (108 l’última setmana), en el Programa de Recolzament a les Quarantenes i per a persones que estan aïllades i soles a casa seva.
En el marc d’aquest programa també està disponible l’hotel Social Salut, que funciona amb la col·laboració de Sant Pere Claver - Fundació Serveis Socials, que ja té ocupades 13 de les 80 places disponibles.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies