Obert el concurs

El Bicing de Barcelona portarà publicitat el 2020

L'ajuntament obre la possibilitat que hi hagi diferents marques i espera recaptar més de 2 milions d'euros

zentauroepp45793863 barcelona      07 11 2018      barcelona     un usuario del 190108120804

zentauroepp45793863 barcelona 07 11 2018 barcelona un usuario del 190108120804 / JORDI COTRINA

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Barcelona ha tret a concurs públic el contracte de publicitat del Bicing, que podrà lluir a partir del 2020. Amb això, el consistori espera recaptar més de 2 milions d’euros.

El contracte, segons ha avançat 'La Vanguardia' i han confirmat fonts municipals a l’ACN, permet l’entrada de diverses marques, tot i que també preveu el patrocini global per un valor d’1,7 milions. La licitació es reparteix en diferents lots i obre la possibilitat que hi hagi diversos patrocinadors, amb marques diferenciades per a les bicicletes elèctriques i les mecàniques, així com per a les estacions.

De fet, es permet que hi hagi un patrocinador diferent per a cada parada de la xarxa. Hi ha estacions més cares que d’altres, en funció de la ubicació, amb un preu de partida mínim anual de 35.000 euros.

Notícies relacionades

S’exclouran les ofertes de marques relacionades amb la venda d’alcohol i tabac, les cases d’apostes, la pornografia, els partits polítics, els sindicats i les entitats socials i associatives.

El consistori calcula que entre 20 i 50 estacions poden despertar l’interès dels anunciants. Si cada estació fos patrocinada la recaptació seria rècord, d’uns 15 milions d’euros, però des de l’ajuntament estimen que inicialment se’n patrocinaran unes 25.

Temes:

Bicing