VENDA AMBULANT IL·LEGAL
L'oposició colla Colau per l'agressió d'uns manters a un turista
El PDECat, Ciutadans, ERC i el PSC demanaran que Colau dimiteixi com a responsable de seguretat
Forcen la celebració d'una comissió extraordinària de presidència, que tindrà lloc dimecres

fcasals44531793 corrige nacionalidad graf1664 barcelona 03 08 2018 el180803190555 /
L’agressió a un turista a càrrec d’uns manters dimecres passat als voltants de la plaça de Catalunya ha portat diversos grups de l’oposició a reclamar aquest dilluns la celebració immediata d’una comissió extraordinària de presidència en què es pugui abordar la qüestió. El PDECat, Ciutadans, ERC i el PSC no deixaran passar els fets i han subscrit la petició de convocatòria perquè la trobada se celebri aquesta mateixa setmana. Tot i que encara està per tancar, tot indica que la comissió es reunirà dimecres a mig matí.
En la comissió, segons consta en la mateixa proposta, demanaran la dimissió de Colau com a responsable de seguretat i el nomenament d’un nou càrrec polític "de reconegut prestigi i amb experiència acreditada" que tingui l’aprovació dels grups. Colau és la principal responsable política de seguretat per sobre del comissionat, Amadeu Recasens.
Notícies relacionadesEl text de la proposició que han presentat els grups condemna "la situació de deteriorament de la ciutat que s’ha traduït en episodis clars d’incivisme i d’inseguretat cap a les persones", constata "la incompetència manifesta del govern" i reprova la gestió de l’alcaldessa en seguretat i civisme.
Fer complir les ordenances
La iniciativa també advoca per "exigir" al govern que doni instruccions clares per fer complir les ordenances municipals, per reclamar-li que doni compliment al pla de xoc contra els narcopisos, a les "diferents iniciatives aprovades i acceptades" en les comissions i el plenari sobre la lluita contra el top manta, així com dels acords de la Mesa d’Afectats pel Top Manta.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- De 7Cases Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns
- Xarxa de pederàstia Els educadors que tractaven la menor tutelada violada pel 'Pelicot català' van descobrir al seu mòbil fotos i vídeos dels abusos
- ENERGIA Aagesen localitza a Granada, Sevilla i Badajoz les desconnexions massives de plantes abans de l'apagada
- Cost de la vida La inflació es modera una dècima a Catalunya i se situa en el 2,1%, per sota de la mitjana espanyola
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Què heu de fer si una eruga processionària del pi enverina el vostre gos?
- Stuani rubrica la salvació i es guanya l’estàtua a Girona
- Moeve donarà nom a la Lliga F i s’uneix a LaLiga globalment