Els francesos, els principals clients de la botiga virtual de Turisme de Barcelona

Els EUA són el segon mercat de l'oferta 'on line' del consorci, que compta amb prop de 140 productes

1
Es llegeix en minuts

Els francesos són els principals clients de la BCNShop, la botiga virtual de Turisme de Barcelona (www.barcelonaturisme.cat), segons les últimes dades editades per Turisme de Barcelona. Amb un 13,8% del mercat, França lidera el rànquing de les nacionalitats que compren productes i serveis turístics de la capital catalana a la botiga 'on line' del consorci. A més, els tiquets adquirits per aquesta nacionalitat s'han incrementat, respecte l'any anterior, en un 41,7%.

A poca distància i en segona posició de la classificació es troben els Estats Units, que representen el 10,6% de les compres de la BCNShop. Aquest mercat també ha augmentat, respecte a l'any anterior, la compra de tiquets (+9,5%).

A més de França, el Regne Unit, que se situa en tercera posició, i Bèlgica, en vuitena posició, són les dues nacionalitats que més augmenten l'activitat a la botiga 'on line' de Turisme de Barcelona respecte al 2011.

Notícies relacionades

En el país anglosaxó, que representa un 9,5% dels clients de la BCNShop --els productes de la qual es poden adquirir a través de la venda on line i presencialment a través de les oficines d'informació del consorci turístic.., aquesta ,xifra s'ha incrementat en un 20,8%. En el cas de Bèlgica, nacionalitat que representa un 3,2% dels clients de la botiga virtual, aquesta alça ha estat molt superior, ja que ha arriban a pujar un 42%.

La quarta i la cinquena posicions són, per ordre; Espanya, que representa 6,6%, i Itàlia, que suposa un 6,5% dels clients. Per darrere: Alemanya (5,4%), Països Baixos (3,5%), Bèlgica (3,2%), Canadà (3,0%) i Suïssa (2,7%).