EXPOSICIÓ

La Barcelona de postguerra, en imatges

L'Arxiu Fotogràfic de Barcelona obre aquesta tarda una exposició amb 116 fotos del 1939 al 1945

1
Es llegeix en minuts

Aquest dijous a les 19.00 hores s'inaugura l'exposició Barcelona en postguerra, 1939-1945. Una crònica fotogràfica que es podrà veure fins al 28 de setembre del 2013 a l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona (plaça de Pons i Clerch, 2).

Notícies relacionades

L'exposició mostra 116 fotografies dels fons d'aquest arxiu, obra majoritàriament de Pérez de Rozas, amb fragments de la vida quotidiana a la Barcelona de la postguerra. El nou calendari festiu i religiós, les visites oficials de les màximes autoritats del règim i els vincles de la ciutat amb l'Alemanya nazi i la Itàlia feixista són les principals fites d'aquest recorregut per la imatge oficial de la nova Barcelona franquista.

Aquesta exposició forma part d'un projecte més ampli que, amb el títol de 'Barcelona en postguerra, 1939-1945', vol mostrar al públic la riquesa dels fons documentals del Sistema Municipal d'Arxius. Aquesta és la primera exposició del projecte que veurà la llum.