entrevista amb la nova directora de l¿arts
Rivero Delgado: «Invertirem en tot l'hotel per seguir a dalt de tot»

Rivero Delgado, fa una setmana, a les instal·lacions de l’hotel. /
L'hotel que va marcar un abans i un després en l'allotjament de luxe a Barcelona, l'Arts, estrena directora. Rivero Delgado, amb només 33 anys, i amb una intensa carrera a la cadena
Ritz-Carlton que l'ha portat des de Portugal fins a Indonèsia, aterra a Barcelona amb el repte de mantenir el ganxo del carismàtic hotel de la Vila Olímpica, malgrat la creixent oferta d'alt nivell existent a la capital catalana en els últims anys.
-L'Arts va néixer gairebé sense competència de gran luxe, mentre que ara la ciutat ja en té una gamma important. ¿Quines són les armes de l'hotel per seguir despuntant?
-L'Hotel Arts té el millor d'un hotel a la platja i la comoditat de ser molt a prop del centre històric de la ciutat. La força de la marca Hotel Arts i de la companyia Ritz-Carlton, juntament amb l'equip humà, el producte físic de l'hotel i la localització, són factors clau en el seu posicionament.
-¿Com a nova directora, quins canvis o full de ruta pretén impulsar a l'Arts?
SEnDAconseguir el millor equip humà de la ciutat, el més dinàmic, amb més talent i més compromès amb l'experiència de l'hoste. Continuar sent rellevants en el mercat i líders en el segment d'hotels de luxe. La nostra filosofia no canvia i és la base de la nostra interacció amb l'hoste i el client.
-¿Per què creu que l'hotel té tants adeptes, malgrat les novetats en la seva categoria?
-Nosaltres ens dediquem a crear experiències amb els nostres hostes i estem contínuament buscant maneres de sorprendre'ls. Ens esforcem cada dia per fer-los sentir com a casa seva i oferir-los un ambient còmode i una atenció genuïna.
-¿Tenen previst millores als apartaments o en altres espais, després de l'espectacular reforma que han fet recentment amb les habitacions i l'spa?
-Hi haurà grans inversions en totes les àrees de l'hotel en els pròxims 12 mesos per continuar sent rellevants, seguir a dalt de tot, i per oferir un producte de gran qualitat. Tenim en compte les necessitats dels nostres hostes i intentem innovar constantment en els nostres productes i serveis.
-¿En què creu que ha canviat el sector i la ciutat des dels seus inicis a l'Arts el 1998?
-La ciutat ha canviat molt i s'ha establert com a destinació turística, a més a més de ser un lloc on s'hi poden fer negocis i celebrar-hi esdeveniments. Hi ha una oferta hotelera molt més àmplia ara amb més marques internacionals. Els hostes han canviat en les seves expectatives, coneixen la marca i esperen un alt nivell de servei, i el repte és sorprendre'ls.
Notícies relacionades-¿Com veu l'evolució del turisme a la ciutat?
-El turisme està millorant diàriament. Hi ha una tendència positiva i la ciutat ofereix moltes raons per tornar a visitar-la: negocis, congressos, vacances, cultura, gastronomia, esdeveniments esportius... Hi ha clients que viatgen fins a Barcelona únicament per descobrir la gastronomia de la ciutat o amb motiu d'un acte musical o cultural, i el turisme d'alt nivell segueix sent molt fort. És una ciutat meravellosa que fa que el visitant hi torni una vegada i una altra.
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia