CITA DE LA PERSONALITZACIÓ DE COTXES I MOTOS A MONTJUÏC

El BCN Tuning Show obre amb la novetat de la fusió d'estils

Els assistents poden veure com es transforma un cotxe durant tres dies

El saló, amb 290 vehicles, espera la presència de més de 75.000 visitants

1
Es llegeix en minuts
ÒSCAR BUETAS / BARCELONA

"El que vols és personalitzar amb el teu gust, i que el teu cotxe sigui el màxim d'espectacular, de manera que agafes el que t'interessa de cada estil i ho apliques". Per això la principal novetat aquest any del Barcelona Tuning Show és la fusió d'estils, explica Ramón A. Castellà, director de Maxi Tuning i Maxi Moto Tuning i un dels coorganizadors de la cita. En definitiva, "buscar l'espectacularitat al màxim", diu.

Veure com es transforma un cotxe fins demà, quan finalitza a la Fira de Montjuïc el Barcelona Tuning Show, s'ha convertit en un dels grans atractius d'aquesta quarta edició. Els visitants també hi trobaran un estand de la plataforma Sí al Tuning, dedicada a les homologacions així com el d'una asseguradora de vehicles.

Altres activitats paral.leles a l'exposició de cotxes tuning són l'actuació de Terry Grant, que farà malabarisme enfilat a sobre d'un Legend Car, el sorteig d'un Nissan 200 SX preparat per la revista Maxi Tuning o també una passarel.la de moda on les models que hi participin concursaran per aconseguir el títol de Noia BTS 2007.

EL PÚBLIC A

Notícies relacionades

aquesta cita hi assisteixen dos tipus de públic, comenta Castellà. Per un costat, aquells que volen descobrir aquest món de la personalització i que hi troba molts llums, molt color i molt so; en resum, saber què és el tuning. Enfront d'aquests, hi ha el verdader usuari de les transformacions, que hi va per veure les novetats de vehicles presentats en exclusiva, productes tant per als seus automòbils com per a les seves aficions, com ara videojocs dedicats als cotxes transformats.

L'organització espera superar les 75.000 visites que va tenir el saló en l'edició de l'any passat, "ja que quan fas una fira és el que busques". En total, s'han acollit un total de 250 cotxes personalitzats i també unes 40 motos. Els organitzadors afegeixen que cada any el nivell presentat, pel que fa a la qualitat, és superior i que cada vegada més es presenten cotxes més cars amb treballs "més professionals i més ben fets".