AMB FORMULARI I SENSE SAMARRETES DEL UNITED
El Camp Nou registra gairebé un ple amb 90.225 persones i sense invasió anglesa

Fins a 33.200 socis no van utilitzar els seus abonaments per assistir al Camp Nou al per al partit entre Barça i Manchester United corresponent a l’Europa League. Però l’estadi presentava un aspecte espectacular gràcies a l’èxit del protocol de seguretat instal·lada pel club en el qual s’exigia la presentació d’un formulari en què s’autoritzava l’aficionat o aficionada a accedir-hi. Fins a 90.225 espectadors es van reunir en un Camp Nou que va oferir una imatge molt culer.
«Ha anat tot molt ràpid, amb menys cues de l’habitual», deien els seguidors blaugrana mentre als del United se’ls retirava qualsevol símbol (samarreta, gorra, bufanda) amb els colors del seu club. Hi havia 4.200 aficionats anglesos instal·lats a la zona més alta de l’estadi, però desproveïts de qualsevol peça amb els colors del seu equip.
Notícies relacionadesMinuto de silencio en memoria de las víctimas dem terremoto de Turquía y Siria. DEP 🙏 pic.twitter.com/FMHdl3wvuq
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 16 de febrero de 2023
I el Camp Nou es veia diferent respecte al que va passar a l’últim partit de l’Europa League disputat la temporada passada contra l’Eintracht de Frankfurt, quan va ser pres per milers i milers d’aficionats alemanys que van omplir de blanc les seves grades.
Semblava molt més la casa de l’Eintracht que la del Barça i va obligar la directiva de Laporta a dissenyar un pla perquè no es repetís aquella invasió. I aquest dijous, un Camp Nou atapeït a la nit d’Europa League.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols