COMUNICAT CONJUNT
El Barça, el Madrid i la Juventus es giren contra la UEFA
Els tres clubs emeten un dur comunicat conjunt en què asseguren que no cediran «a cap tipus de coacció ni pressió intolerable»
El FC Barcelona, el Reial Madrid i la Juventus s’han girat contra l’obertura per part de la UEFA d’un procediment disciplinari per una possible violació del marc legal del màxim organisme futbolístic europeu. Els tres clubs, que encara es mantenen fidels a la Superlliga, han emès un dur comunicat conjunt en el qual remarquen que «no cediran a cap tipus de coacció ni pressió intolerable i continuen mostrant la seva ferma voluntat de debatre, des del diàleg i el respecte, les solucions urgents que exigeix avui el món del futbol».
Les entitats centenàries han lamentat l’estricta posició de la UEFA i han alertat que «els tribunals de justícia han advertit a la UEFA que s’abstingui de realitzar qualsevol actuació» en contra seu. L’amenaça de l’expulsió plana sobre les tres entitats.
«L’obertura d’un expedient disciplinari per part de la UEFA és del tot incomprensible i atempta directament contra l’Estat de dret que democràticament hem construït els ciutadans de la Unió Europea», exposen en la nota els tres equips expedientats, que insisteixen en el fet que la Superlliga va ser impulsada amb l’objectiu «de millorar la situació del futbol europeu, sempre en diàleg permanent amb la UEFA i amb l’objectiu de continuar augmentant l’interès per aquest esport i oferir als aficionats el millor espectacle possible».
- La passarel·la de les campanades
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- Cap d’Any Audiències TV Campanades | Laura Escanes i Miki Núñez tomben Estopa i Chenoa i Pedroche a Catalunya amb el raïm de TV3
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Mor un submarinista durant una immersió a Roses
- Els espolis arqueològics es disparen a Catalunya un 108%
- Delicte contra el patrimoni històric Els Mossos alerten d’un augment del saqueig en jaciments submarins
- Acte solemne Felip VI reivindicarà a Estrasburg el perfil europeu de la democràcia espanyola
- Crisi al Carib Maduro excarcera 87 presos polítics més en plena tensió amb els EUA
- Tragèdia a la nit de Cap d’Any Les bengales van convertir la festa de Cap d’Any a Suïssa en una ratera mortal
