EL PARTIT D'ANOETA
Arthur queda fora de la convocatòria de Valverde
El tècnic del Barça inclou Rafinha i Vermaelen en la llista per viatjar a Sant Sebastià

zentauroepp45027100 graf2700 sant joan d espi 14 09 2018 el brasile o arthur180914131900 /
Primera llista d’Ernesto Valverde després de l’aturada de lliga pels compromisos de les seleccions. I primera gran sorpresa. Arthur Melo, el jove migcampista brasiler que acaba d’estrenar-se amb la selecció del seu país i que ha sigut elogiat de manera entusiasta per Leo Messi, queda fora de la llista per decisió tècnica. Arthur, que va tornar dijous dels Estats Units i només ha completat un entrenament al costat dels seus companys, s’uneix així al grup d’absents, del qual també formen part els lesionats Malcom (que es recupera d’un esquinç al lligament lateral intern del turmell dret), Denis Suárez i Sergi Samper.
L’altra principal novetat en la convocatòria per viatjar a Sant Sebastià, on el Barça s’enfrontarà dissabte amb la Reial Societat (16.15 hores, beIN LaLiga) és la inclusió de Rafinha i Vermaelen, que van quedar exclosos de l’anterior llista de Valverde, per al partit contra l’Osca.
En la roda de premsa, el tècnic extremeny ha justificat l’absència d’Arthur al·legant que "aquesta setmana ha viatjat molt i ha sigut dels últims a incorporar-se". "Potser aquesta setmana no és la millor", ha afegit quan se li ha preguntat si el partit d’Anoeta no era una bona ocasió perquè jugadors com el brasiler i Arturo Vidal comencessin a entrar a l’equip. "El pla és que quan juguin guanyem els partits. Estan en una plantilla competitiva i s’hi han d’acoblar".
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Nadal Barcelona encendrà els llums de Nadal cinc dies abans que l’any passat amb un espectacle “molt entranyable”
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- EUROLLIGA El Barça s’encalla en la seva primera visita a Dubai
- Apunt Els meravellosos anys
- Motociclisme Àlex Márquez vol certificar el subcampionat a Austràlia
- El conflicte del Pròxim Orient La guerra enterra el futbol a Gaza
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"