EL PARTIT D'ANOETA
Arthur queda fora de la convocatòria de Valverde
El tècnic del Barça inclou Rafinha i Vermaelen en la llista per viatjar a Sant Sebastià
zentauroepp45027100 graf2700 sant joan d espi 14 09 2018 el brasile o arthur180914131900 /
Primera llista d’Ernesto Valverde després de l’aturada de lliga pels compromisos de les seleccions. I primera gran sorpresa. Arthur Melo, el jove migcampista brasiler que acaba d’estrenar-se amb la selecció del seu país i que ha sigut elogiat de manera entusiasta per Leo Messi, queda fora de la llista per decisió tècnica. Arthur, que va tornar dijous dels Estats Units i només ha completat un entrenament al costat dels seus companys, s’uneix així al grup d’absents, del qual també formen part els lesionats Malcom (que es recupera d’un esquinç al lligament lateral intern del turmell dret), Denis Suárez i Sergi Samper.
L’altra principal novetat en la convocatòria per viatjar a Sant Sebastià, on el Barça s’enfrontarà dissabte amb la Reial Societat (16.15 hores, beIN LaLiga) és la inclusió de Rafinha i Vermaelen, que van quedar exclosos de l’anterior llista de Valverde, per al partit contra l’Osca.
En la roda de premsa, el tècnic extremeny ha justificat l’absència d’Arthur al·legant que "aquesta setmana ha viatjat molt i ha sigut dels últims a incorporar-se". "Potser aquesta setmana no és la millor", ha afegit quan se li ha preguntat si el partit d’Anoeta no era una bona ocasió perquè jugadors com el brasiler i Arturo Vidal comencessin a entrar a l’equip. "El pla és que quan juguin guanyem els partits. Estan en una plantilla competitiva i s’hi han d’acoblar".
- Les mil cares del pseudònim
- La generació de l’alto el foc Liadan Ní Chuinn i l’enigma dels escriptors sense rostre
- Manuel Jabois, escriptor: "Un psicòpata que s’integra en la societat sol arribar al poder"
- Cita multitudinària Unes 40.000 persones assisteixen al festival pel 125è aniversari d’Iberdrola
- Editorial Riscos financers de la IA
