Els plans de Tebas
LaLiga vetarà símbols independentistes en el Girona-Barça a Miami
L'organització repartirà banderes d'Espanya als 40.000 assistents

1480591457397
LaLiga vol evitar, tant sí com no, que el Girona-Barça que està previst que es disputi alsEstats Units es converteixi en un escenari de protesta independentista. Per a això, segons la COPE', el pla de Javier Tebas consisteix a vetar l’entrada a l’estadi d’estelades, llaços grocs i altres símbols que puguin tenir connotació política relacionada amb l’independentisme català. No obstant, la intenció de Tebas és repartir banderes d’Espanya a cadascun dels 40.000 assistents al partit que es disputarà a finals de gener, previsiblement, a Miami. Abans de l’inici del partit, i amb els jugadors ja a la gespa, sonaran per megafonia els himnes dels Estats Units i d’Espanya.
Tot s’emmarca dins dels esforços que està fent LaLiga per promocionar el campionat en territori nord-americà. Al gener tindran lloc als Estats Units nombrosos actes i exposicions per promoure la 'marca Espanya' i culminaran amb la disputa del partit entre el Girona i el Barça.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- II Fòrum del Mediterrani Salvador Illa: "Reforçar Europa no significa tancar-la"
- Arranquen el 30 de juny Els ajuts del Govern a joves per pagar l'entrada d'un pis tindran un límit de 50.000 euros
- A partir de setembre a 3cat Així seran els nous platós del Telenotícies: adéu al croma i càmeres 360 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Futbol El català, la condició indiscutible per a Aitana Bonmatí al seu nou documental: "Que pugui parlar en la meva llengua ha de ser respectat"