La RFEF desestima l’ajornament sol·licitat per l’Europa
El jutge únic de competicions no professionals de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Rafael Alonso Martínez, va notificar ahir al CE Europa que desestima la petició d’ajornar el partit de dissabte contra l’Atlètic Madrileny, el primer que s’havia de disputar fora del Nou Sardenya, i concedeix un termini fins demà mateix, 13 de gener, per trobar un estadi alternatiu per poder disputar el partit.
La RFEF resol que dona fins a les dues del migdia del 13 de gener per substituir en les dades d’inscripció el Nou Sardenya per un altre camp de gespa natural, situat dins de l’àmbit territorial de la Federació Catalana i que compleixi les normes i els requisits de la categoria. Can Dragó, el recinte adaptat per als partits de l’Europa, encara no està a punt per disputar-hi el partit. En concret, la gespa encara no ha arrelat.
Notícies relacionadesDiversos oferiments
Segons la nota del club de Gràcia, "en previsió d’aquesta resolució negativa" a la petició d’ajornar el partit contra l’Atlètic Madrileny, "el CE Europa fa dies que treballa per trobar un estadi alternatiu" per jugar dissabte, amb la intenció que sigui "com més a prop millor de casa per facilitar l’assistència de la nostra afició." L’Europa ha rebut en les últimes setmanes l’oferiment de diversos clubs i entitats per prestar-los les instal·lacions.
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
- Al barri de Lloreda Els Mossos detenen a Badalona un home després de robar a la mateixa benzinera cinc vegades en dues setmanes
- A Astúries En venda un poble sencer: dues cases, dos hórreos, una ermita i embarcador propi per 690.000 euros
- A Sant Adrià i Badalona El pla per fer pisos més petits a les Tres Xemeneies del Besòs encén el debat de la densificació
- Operació contra rellotge La commovedora història (amb final feliç) de la balena Timmy a Alemanya: "No sabem si aprofitarà l’oportunitat"
