HORES FINALS DEL BRASILER AL CLUB BLAUGRANA
El pare de Neymar, a BCN per cobrar els 25 milions del Barça
També temptejarà la predisposició del club blaugrana a negociar la clàusula de rescissió del seu fill, que està de gira publicitària per la Xina
El pare de Neymar ja ha arribat a Barcelona després d'haver-hi aterrat procedent de Miami, on el seu fill va jugar el seu últim partit com a blaugrana contra el Madrid. Neymar da Silva sènior s'ha desplaçat fins a la capital catalana perquè ha de cobrar els 25 milions corresponents a la prima de fitxatge del seu fill pel Barça, un contracte que es va tancar l'octubre passat i que en unes hores pot perdre tota la seva vigència, quan el PSG pagui la clàusula de rescissió del jugador.
El pare de Neymar també aprofitarà l'ocasió per temptejar la predisposició del Barça a negociar el traspàs del seu fill al PSG, per evitar que el club parisenc hagi d'abonar els impostos dels 222 milions de la clàusula. El Barça estaria obert a aquesta possibilitat sempre que el PSG fes entrar en l'operació Verratti. Si no és així, el multimilionari propietari del PSG, Nasser al-Khelaifi haurà d'abonar una xifra pròxima als 300 milions i dipositar-la a la Lliga de Futbol Professional.
Mentrestant, Neymar està de gira publicitària per la Xina i està per veure si quan torni es reincorpora als entrenaments de la plantilla, que tornarà a l'activitat dimecres, a la ciutat esportiva de Sant Joan Despí, en doble sessió de matí i tarda.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Altamont, 1969: la mort de l’era ‘hippy’
- Medi ambient L’ús intensiu de les dessalinitzadores situa les reserves dels pantans al 74%