Messi, "a punt per tornar"
El davanter blaugrana ho anuncia al seu compte d'Instagram

Messi i Mascherano, en l’entrenament d’aquest divendres. /
"A punt per tornar". Aquest és el missatge que Leo Messi ha llançat des del seu compte d'Instagram amb una foto connectant una volea. El Pilota d'Or, que es va lesionar el 28 de setembre contra l'Almeria, espera poder tornar a jugar aquest dissabte davant l'Osasuna a Pamplona.
Messi es va lesionar a Almeria abans de arribar a la mitja hora de joc just després de marcar el seu vuitè gol a la Lliga. Els metges barcelonistes li van diagnosticar "una petita lesió fibril·lar" al bíceps femoral de la cuixa dreta. El davanter argentí, que només s'ha perdut els partits davant el Celtic de Champions i contra el Valladolid de Lliga al Camp Nou, confia a tenir minuts a Pamplona per poder agafar ritme de competició abans dels dos compromisos de la setmana que ve davant el Milan i el Madrid.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- Saps quins beneficis té per al cor menjar almenys un alvocat a la setmana?
- II Fòrum del Mediterrani Salvador Illa: "Reforçar Europa no significa tancar-la"
- Arranquen el 30 de juny Els ajuts del Govern a joves per pagar l'entrada d'un pis tindran un límit de 50.000 euros
- A partir de setembre a 3cat Així seran els nous platós del Telenotícies: adéu al croma i càmeres 360 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?