LA SITUACIÓ BLAUGRANA
Milla: "Jordi Alba vol venir"
El seleccionador olímpic entén que en el cas de Tiago "la salut és el primer" però que el lateral "està content" per anar a Londres

Alba, en la seva presentació al Camp Nou. /
El tècnic de la selecció olímpica,Luis Milla, ha admès aquest divendres que la baixa deThiago Alcántara "és una contrarietat", encara que "el primer és la salut del jugador", i ha assegurat queJordi Alba "vol" sumar-se al grup i "està content" d'anar alsJocsdeLondres.
"Thiago és un gran professional, bon company i gran jugador. Tenia molta il·lusió, com tenen tots, per estar aquí amb nosaltres. Les seves vacances se les ha passat treballant a veure si era capaç d'arribar sense problemes, no ha pogut, però el primer és el primer, la salut del noi i no córrer riscos", ha dit.
Milla, que ha reunit els convocats per als Jocs Londres a la Ciudad del Fútbol de Las Rozas i dirigirà a la tarda el primer entrenament de l'equip, ha reconegut que el centrecampista blaugrana "ha sigut un jugador referent a l'Europeu". "Ara hem de canviar el xip, hi ha altres jugadors i intentarem, a partir de la qualitat de cada un, treure'n el màxim rendiment en benefici de l'equip", ha agregat.
Aliè al malestar del Barça
Notícies relacionadesEl seleccionador no ha mostrat dubtes sobre el desig del nou jugador delBarcelona, Jordi Alba, d'incorporar-se també a la selecció olímpica després de proclamar-se campió d'Europa amb l'absoluta a Kíev i ha dit desconèixer el descontentament del Barcelona amb la seva convocatòria. "Està il·lusionat, perquè ho hem parlat. Està molt clar per part la nostra i per part de Jordi i per part d'ell vol venir i està content de jugar els Jocs. El Barcelona sempre ha sigut un club exemplar en aquest tipus de situacions però tampoc he vist les declaracions. Estic tranquil perquè sé que el Jordi vol venir amb nosaltres", ha manifestat.
Preguntat per la condició de favorit que pot tenir la selecció del Brasil, que comptarà a Londres amb un equip liderat per Neymar amb Marcelo, Thiago Silva i Hulk com a més grans de 23 anys, Milla ha elogiat la convocatòria del seleccionador Mano Menezes: "Sempre, per historial i perquè té bons jugadors, més els que ha incorporat, el més normal és que sempre es doni com a favorit al Brasil".
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura