Ronda d’inversió de 2 milions

El fons de capital risc Brighteye, líder europeu en ‘edtech’, aposta per l’espanyola Twenix

  • L’empresa emergent ha aixecat 2 milions d’euros en una nova ronda de finançament

  • També han participat en l’operació Inveready, JME Ventures i Banc Sabadell

El fons de capital risc Brighteye, líder europeu en ‘edtech’, aposta per l’espanyola Twenix

Activos

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’empresa emergent del sector ‘edtech’ (tecnologia educativa) Twenix ha tancat una ronda de finançament de 2 milions d’euros. L’operació l’han liderat Banc Sabadell i JME Ventures, que són presents en el capital de l’empresa des del març d’aquest any, a més d’Inveready, gestora de capital risc espanyola, i Brighteye, el primer i més gran fons de capital risc d’‘edtecht’ d’Europa i inversor, entre altres, de ThePowerMBA i Ironhack a Espanya.

«Estem molt contents que JME i Banc Sabadell hagin tornat a confiar en nosaltres i que s’hagin unit nous ‘players’ de referència a Espanya i internacionals com Inveready i Brighteye», ha manifestat Miguel Sanz, CFO i cofundador de Twenix. A més, l’emprenedor ha destacat que «un fons internacional especialitzat en educació hagi apostat per nosaltres com a futur player internacional, i que hàgim tancat els nostres primers clients italians, valida la nostra manera d’entendre el futur de l’educació i l’execució que estem fent».  

L’empresa, que ofereix formació flexible en anglès per a les empreses, ha informat que destinarà aquesta injecció de capital a potenciar i consolidar la seva expansió internacional, així com a noves contractacions. «L’equip de Twenix continuarà millorant la plataforma, incrementant el nombre de professionals i sobretot se centrarà a consolidar el seu procés d’internacionalització», indiquen en un comunicat.

Notícies relacionades

El marketplace de Twenix compta actualment amb 55 empleats i dins de la seva plataforma es troben professors natius de diferents països de parla anglesa, o en els quals l’anglès és l’idioma principal, com el Regne Unit, Estats Units, Canadà, Austràlia i fins i tot Països Baixos o Sud-àfrica. A través del desenvolupament tecnològic, es personalitza cada classe ‘online’ –sessions individuals de 26 minuts– segons el nivell i experiència de l’usuari.

Els cursos estan centrats en temàtiques empresarials desenvolupades per l’equip d’educació, en col·laboració amb professionals de les diferents àrees corporatives. «Volem dotar les empreses d’aquesta seguretat que necessiten els professionals perquè l’anglès deixi de ser una barrera per sempre més», ha afirmat Jorge Moreno, CEO i cofundador de Twenix.