VIOLÈNCIA ALS EUA
Un mort i 11 ferits en un tiroteig a Minneapolis
«Individus a peu» van començar a disparar contra la gent en ple carrer abans de sortir fugint, segons la policia
620202112265713830583
Un mort i 11 ferits és el balanç d’un tiroteig que ha tingut lloc a Minneapolis aquest diumenge de matinada, segons ha informat la policia de la ciutat. Aquest succés incrementa els dies de commoció que viu Minneapolis des de l’assassinat de l’afroamericà George Lloyd en mans d’un agent.
** SHOOT UPDATE **
— Minneapolis Police (@MinneapolisPD) 21 de junio de 2020
12 people have suffered gunshot wounds in an incident on 2900 block of Hennepin S. 1 adult male died and 11 have no -life-threatening wounds
Segons ha informat la policia, el mort és un home, mentre que els 11 ferits han sigut ingressats en hospitals però no es tem per les seves vides.
De moment, segons informa l’agència AP, no hi ha cap detingut. En la seva investigació preliminar dels fets, la policia assenyala que «individus a peu» van començar a disparar contra la gent al 2900 del carrer Hennepin i que després van fugir.
Les imatges difoses a Facebook, Twitter i Youtube mostren almenys una persona a terra envoltada per ciutadans que, en mig de la confusió, intenten ajudar.
El pacifista Kay G. Wilson, que era al lloc de l’incident, ha penjat a Facebook vídeos de les primeres escenes del tiroteig.
A YouTube i Twitter circulen vídeos que reflecteixen la confusió dels primers moments.
VIDEO SPOT VISUALS
— RegionalTelegraph (@RegnlTelegraph) 21 de junio de 2020
Mass shooting in Minneapolis, one killed, 11 injured
2900 block of Hennepin S. Minneapolis.https://t.co/2fZt41wJ5L
- "Els comunicadors en ciència no hem d’espantar, però pinta malament"
- Mari Carme Òrrit Pires: Una bagenca a l’ull de l’huracà del drama dels desapareguts
- Ràbia i desconcert per la pallissa a un menor a Sant Joan de Vilatorrada: "Tant de bo no fos real, sinó intel·ligència artificial"
- Aparca sobre la vorera i acaba detingut per portar droga al cotxe
- Reforç de la línia La freqüència de la L1 del metro de Barcelona continua sent més baixa que la del 2022 malgrat el gran augment d’usuaris
