Anar al contingut

Les sabates optimistes d'Arrels Barcelona

Neil Harbisson, el primer cíborg reconegut al món, és el seu ambaixador

SARA ANDRADE / BARCELONA

arrels-2

periodico

“Amb un parell de... cordons” van començar el projecte d'Arrels BarcelonaJavier i Pepe Llaudet el 2015. Es defineixen com a urbanites, però amants de la naturalesa i del món rural, d'on han extret les seves idees per crear les seves originals sabates. La marca Arrels Barcelona presenta un nou concepte de sabata per a ciutat molt en sintonia amb l'art, la gastronomia, la música i la il·lustració. Per això per presentar els seus quatre models de sabates, CampingEslip onLace up i Bootie, han comptat amb la participació de dissenyadors com Hey Studio, les il·lustradores Lara Costafreda i Catalina Estrada, i el grafiter Yoshi Sislay.

Els dos emprenedors cosins han buscat en les seves arrels i orígens a l'hora de començar aquest nou projecte establert a la ciutat de Barcelona. La marca surt amb un eslògan molt clar que és el de l'optimisme. “Arrels és aixecar-se amb bon peu, calçar-se d'optimisme i sortir al carrer amb pas ferm. Per això el nostre eslògan, Upbeat Shoes”, comenten Javier i Pepe.

OPTIMISME I COLOR

L'optimisme i l'alegria els ha portat a utilitzar colors vius en els seus dissenys, dels quals es confessen addictes. “Avui habitem entorns profundament grisos. Ambients hostils i contaminats, presos de l'estrès i la monotonia. Per fer front a això volem oxigenar la ciutat, tornar al ciutadà el seu costat més salvatge. El color és una aposta per recuperar la riquesa pròpia de la naturalesa. Per això sempre ho veiem tot en colors... Sense prendre substàncies estranyes”, assenyalen.

Una de les peculiaritats de la marca és que per donar-se a conèixer han comptat amb Neil Harbisson, la primera persona al món reconeguda com a cíborg. L'artista, que posa so a cada color a través del seu ‘eyeborg’, ha creat per a cada model una banda sonora, és a dir, una nota sonocromàtica. “M'agrada que la meva manera de vestir no només es vegi bé, vull que també soni bé”, diu Neil Harbisson.

Neil & Arrels Barcelona (English Original) from Arrels BCN on Vimeo.

Produïdes íntegrament a Espanya, les sabates d'Arrels tenen aroma. Un altre punt distintiu d'aquesta marca és que no té departament d'atenció al client, ni tampoc de recursos humans. “No busquem empleats, clients ni proveïdors, sinó socis, amics i ambaixadors”, diuen. Per ara compten amb més de 50 punts de venda per tot el món, en països com la Xina, el JapóAlemanya França

Més informació: http://www.arrelsbarcelona.com/

Temes: Pobresa

0 Comentaris
cargando