Nou contratemps
Sara Carbonero, intervinguda quirúrgicament d’urgència després d’una revisió mèdica
La periodista ha estat acompanyada durant aquests dies de la seva mare i de la seva millor amiga Isabel Jiménez
Nou problema de salut per a Sara Carbonero en plena celebració del Mundial de Qatar-2022. La periodista esportiva ha hagut de ser operada d’urgència després que se sotmetés a una revisió mèdica.
Segons informa la revista Lecturas a la seva edició web, la periodista ha estat acompanyada durant aquests dies de la seva mare i Isabel Jiménez (Informativos Telecinco), una de les seves millors amigues, que fins i tot li ha portat un gran ram de flors a la seva habitació.
Aquest nou ensurt de salut de Sara Carbonero es produeix més de tres anys després que li detectessin un tumor a un dels ovaris: «Aquesta vegada m’ha tocat a mi, aquesta maleïda paraula de sis lletres que encara em costa escriure. Fa uns dies en una revisió, els metges em van veure un tumor maligne del qual ja he sigut operada».
Notícies relacionades«Tot ha sortit molt bé, afortunadament l’hem agafat molt a temps però encara em queden uns mesos de lluita mentre segueixo el tractament corresponent», va expressar la comunicadora en aquell temps.
El 2021, Carbonero va haver de passar de nou per quiròfan. Fonts pròximes a la periodista van afirmar a YOTELE que l’operació a què s’ha sotmès no es deu a una recaiguda del càncer, tal com van afirmar alguns mitjans, sinó a un altre tipus de malaltia.
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- LLIGA DE CAMPIONS Courtois maquilla una sacsejada
- Estudi activat Detectat un cas de tuberculosi entre els treballadors de les obres del Camp Nou
- Condemna per corrupció Laura Borràs considera una «tortura» que el Govern encara no hagi resolt la seva petició d’indult
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- Prevenció Brian L. Mishara, psicòleg expert en suïcidi: "La primera pregunta no hauria de ser què et passa, sino qui ets"
- Crisi per la gestió de la dana El PP i Vox reprenen els contactes davant el relleu de Mazón i el nou cicle electoral
